Monday , October 23 2017
Home / India / केजरीवाल पर नजीब जंग का जवाबी हमला

केजरीवाल पर नजीब जंग का जवाबी हमला

नई दिल्ली: दिल्ली के लेफ़्टिनेंट गवर्नर नजीब जंग ने चीफ़ मिनिस्टर अरविंद केजरीवाल की जानिब से उन्हें तन्क़ीद का निशाना बनाने पर इस रिमार्क के साथ अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया कि ऐ ख़ुदा उन्हें माफ़ करदें कि वो नहीं जानते कि वो क्या कह र

नई दिल्ली: दिल्ली के लेफ़्टिनेंट गवर्नर नजीब जंग ने चीफ़ मिनिस्टर अरविंद केजरीवाल की जानिब से उन्हें तन्क़ीद का निशाना बनाने पर इस रिमार्क के साथ अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया कि ऐ ख़ुदा उन्हें माफ़ करदें कि वो नहीं जानते कि वो क्या कह रहे हैं। शहरी इंतेज़ामीया के लिए इख़्तियारात पर नजीब जंग के साथ महाज़ आराई के दौरान केजरीवाल ने लेफ़्टिनेंट गवर्नर को बी जे पी एजेन्ट क़रार दिया है।

नरेंद्र मोदी को रवाना एक पयाम में चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि दिल्ली के अवाम ने हमें वोट दिया है और बाक़ीमांदा मुल्क के अवाम ने मोदी की ताईद की है। लिहाज़ा बराह-ए-करम हमें दिल्ली की हुकूमत चलाने दिजिए और आप (मोदी) मुल्क को चलाईंये। लेफ़्टिनेंट गवर्नर के ज़रिए हर रोज़ हमारे लिए मुश्किलात ना पैदा करें और एक वज़ीर-ए-आज़म के लिए मुनासिब नहीं है कि इंतेख़ाबात में शिकस्त का इंतेक़ाम अवाम से लिया जाये जबकि दिल्ली के अवाम ने आम आदमी पार्टी को हुकूमत चलाने का मुकम्मल इख़तियार दिया है।

TOPPOPULARRECENT