Monday , September 25 2017
Home / Hyderabad News / केटीआर अपने वादों की पाबंदी नहीं कर सकते

केटीआर अपने वादों की पाबंदी नहीं कर सकते

हैदराबाद 12 जनवरी: वज़ीर पंचायत राज इनफार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ के इस इज़हार-ए-ख़याल पर कि अगर ग्रेटर हैदराबाद चुनाव में टीआरएस कामयाबी हासिल ना करने की सूरत में वो (केटीआर) अपने वज़ारती ओहदे से मुस्तफ़ी होजाएंगे।

वज़ीर मौसूफ़ के इस इज़हार-ए-ख़याल पर अपने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए सदर ग्रेटर हैदराबाद तेलुगू देशम पार्टी-ओ‍रुकने असेंबली एम गोपी नाथ ने कहा कि केटीआर अपने बयान पर हरगिज़ क़ायम-ओ-पाबंद नहीं रहते हैं और वो अगर अपने बयान पर क़ायम रहते हैं तो हम उनके हर सवाल को क़बूल करने के लिए हमेशा तैयार हैं।गोपी नाथ ने कहा कि ग्रेटर हैदराबाद में टीआरएस पर्चम लहराने वज़ीर पंचायत राज केटीआर की बात नए साल का सबसे बड़ा जोक होगा।

उन्होंने वज़ीर पंचायत राज केटी रामा राव‌ के बयानात का मज़हका उड़ाया और कहा कि टी आर एस सिर्फ़ ज़बानी एलानात करने वाली पार्टी का नाम है बल्कि अमली इक़दामात करने वाली पार्टी का नाम नहीं है। इस सिलसिले में टीआरएस केटी रामा राव‌ को याद दिलाया कि सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती-ओ-चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने सेक्रेट्रियट को तबदील करने का एलान किया था हुसैन सागर ( टैंक बंड) के पानी को साफ़सुथरा-ओ-शफ़्फ़ाफ़ बनाने का भी एलान किया गया था।

दलित तबक़ा को चीफ़ मिनिस्टर ओहदे पर फ़ाइज़ करने का एलान किया था हर घर में एक मुलाज़मत फ़राहम करने ग़रीब दलित तबक़ात को कम अज़ कम तीन एकड़ अराज़ी फ़राहम करने के वादे किए थे। इन तमाम एलानात-ओ-वादों में कोई एक भी पूरा नहीं किया गया बल्कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ओहदे पर राजिया को फ़ाइज़ किया गया था लेकिन सिर्फ चंद माह में उन्हें (राजिया) डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से अचानक अलाहिदा कर के दलित तबक़ात की तौहीन की थी।

TOPPOPULARRECENT