Saturday , October 21 2017
Home / AP/Telangana / केटीआर मुस्तक़बिल क़रीब में तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर!?

केटीआर मुस्तक़बिल क़रीब में तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर!?

हैदराबाद 10 जुलाई: कांग्रेस के बुज़ुर्ग क़ाइद-ओ-रुकन राज्य सभा पी गोवर्धन रेड्डी ने पेश क़यासी की हैके केटीआर बहुत जल्द तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर बन जाऐंगे। हरीता हरम प्रोग्राम अच्छा है मगर प्रोग्राम पर 5 फ़ीसद कामयाबी का भी इमकान नहीं है।

सनसनीखेज़ रिमार्कस से सुर्ख़ियाँ बटोरने वाले पी गोवर्धन रेड्डी ने आज फिर एक-बार सनसनीखेज़ रिमार्कस करते हुए कहा कि बहुत जल्द रियासती वज़ीर आई टी केटीआर चीफ़ मिनिस्टर बन जाऐंगे।

उन्होंने अपने रिमार्कस की वज़ाहत करते हुए कहा कि एक तो चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर की सेहत ना-साज़ होने की मीडिया के ज़रीये इत्तेलाआत वसूल हो रही हैं दूसरी तरफ़ टीआरएस के असल क़ाइदीन जिन्हों ने तहरीक में अहम रोल अदा किया है उन्हें पार्टी और हुकूमत में नजरअंदाज़ करने और मुख़ालिफ़ तेलंगाना ज़हन रखने वालों और दूसरी जमातों से इक़तिदार हासिल होने के बाद टीआरएस में शामिल होने वाले क़ाइदीन को हुकूमत और पार्टी में एहमीयत देने पर वो नाराज़ है।

इस के अलावा टीआरएस की दो साला कारकर्दगी मायूसकुन है। 2019 के आम चुनाव में दुबारा कामयाब ना होने का केसीआर को यक़ीन है। इन तमाम चीज़ों को सामने रखते हुए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर अपने फ़र्ज़ंद केटीआर को चीफ़ मिनिस्टर बनाने पर संजीदगी से ग़ौर कर रहे हैं। उन्हें टीआरएस के क़ाइदीन से ये इत्तेलाआत वसूल हुई हैं।

पी गोवर्धन रेड्डी ने हुकूमत की तरफ से बावक़ार अंदाज़ में मनज़्ज़म किए जानेवाले हरीता हरम प्रोग्राम की सताइश करते हुए कहा कि रियासत तेलंगाना को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाने के लिए प्रोग्राम अच्छा है मगर जितने भी पौदे लगाए जा रहे हैं उनमें 5 फ़ीसद पौदे भी तनावर दरख़्तों में तबदील होने का इमकान नहीं है।

TOPPOPULARRECENT