Wednesday , September 20 2017
Home / India / केरला में सोलार स्कैम ओमन चंडी पर एफ़आईआर दर्ज करने की हिदायत

केरला में सोलार स्कैम ओमन चंडी पर एफ़आईआर दर्ज करने की हिदायत

तिरुवनंतपुरम : केरला में कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत यू डी एफ़ हुकूमत के लिए एक बड़ी उलझन में एक वीजीलेंस अदालत ने चीफ़ मिनिस्टर ओमन चंडी और रियासत के वज़ीर बर्क़ी अर्यादन मुहम्मद के ख़िलाफ़ सोलार स्कैम में एफ़आईआर दर्ज करने की हिदायत दी है। रियासत में सीपीऐम की ज़ेरे क़ियादत एलडीएफ़ ने दोनों से फ़ौरी इस्तीफे का मुतालिबा किया है।

एफ़आईआर के इंदिराज पर अपने रवैय्ये में किसी नरमी के बग़ैर मिस्टर ओमन चंडी ने उनके ख़िलाफ़ आइद करदा इल्ज़ामात की तरदीद की और कहा कि उन्हें सिर्फ फ़र्ज़ी और बे-बुनियाद इल्ज़ामात आइद करते हुए बदनाम करते हुए ओहदे से नहीं हटाया जा सकता। चीफ़ मिनिस्टर ने ये वाज़िह किया कि उनके ख़िलाफ़ इल्ज़ामात साबित होते हैं तो वो ओहदे से इस्तीफ़ा पेश कर देंगे जौर अवामी ज़िंदगी से भी किनारा-कश होजाएंगे।

इंकुआयरी कमिशनर-ओ‍-स्पेशल जज वीजीलेंस थ्रेसर ने वीजीलेंस महिकमा को हिदायत दी थी कि वो सोलार स्कैम केस में चीफ़ मिनिस्टर चंडी और अर्यादन  मुहम्मद के ख़िलाफ़ एफ़ आईआरदर्ज करें। स्कैम में हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाने वाली मुल्ज़िम सरीता ऐस नायर ने कल ही ओमन चंडी और एरिया दिन को तन्क़ीद का निशाना बनाया था।

जस्टिस शिवा राजन कमीशन के रूबरू ख़ातून ने कहा था कि उसने1.90 करोड़ रुपये की रिश्वत चीफ़ मिनिस्टर के एक क़रीबी साथी को पेश की थी |

TOPPOPULARRECENT