Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / केसीआर अक़लियतों से वादों की तकमील में संजीदा

केसीआर अक़लियतों से वादों की तकमील में संजीदा

सदर टी आर उस को इंतेख़ाबात में अक़लियतों की ताईद का एतराफ़ : एमएल सी महमूद अली का बयान

सदर टी आर उस को इंतेख़ाबात में अक़लियतों की ताईद का एतराफ़ : एमएल सी महमूद अली का बयान

टी आर एस के सरबराह और तेलंगाना के पहले चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ इंतेख़ाबी मंशूर में अक़िलीयतों से किए गए वादों की तकमील के सिलसिले में संजीदा हैं और हुकूमत के क़ियाम के बाद तरजीही बुनियादों पर वादों की तकमील की जाएगी। टी आर एसके सीनियर क़ाइद और रुकन क़ानूनसाज़ काउंसल मुहम्मद महमूद अली ने आज मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मज़ीद कहा कि चन्द्र शेखर राव‌ से मुलाक़ात के दौरान अक़िलीयतों के मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल हुआ।

के सी आर ने इंतेख़ाबात में अक़लियतों की भरपूर ताईद का एतराफ़ करते हुए महमूद अली को यक़ीन दिलाया कि वो अक़िलीयतों की तालीमी और मआशी तरक़्क़ी यक़ीनी बनाने तमाम वादों पर अमल करेंगे और बजट की फ़राहमी हुकूमत के लिए कोई मसला नहीं रहेगी। महमूद अली के मुताबिक़ अक़िलीयतों के लिए 12फ़ीसद तहफ़्फुज़ात, के जीतापी जी मुफ़्त तालीम का इंतेज़ाम,अक़लियतों बहबूद का बजट सालाना एक हज़ार करोड़ मुख़तस करना और वक़्फ़ बोर्ड को ज़ाइद इख़्तयारात की फ़राहमी जैसे वादों पर बहरसूरत अमल किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और नाजायज़ क़ब्ज़ों की बरख़ास्तगी के ज़रीये इन जायदादों की आमदनी अक़िलीयतों की फ़लाह-ओ-बहबूद पर ख़र्च करने की हर मुम्किन मसाई की जाएगी। उन्होंने कहा कि हुकूमत हो या फिर कोई बड़ी कंपनी जो भी ओक़ाफ़ी आराज़ीयात पर क़ाबिज़ हैं उन से ज़मीनात हासिल की जाएंगी।

महमूद अली ने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड को ज़ाइद इख़्तयारात के ज़रीये उसे क़ाबज़ीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का हक़ दिया जाएगा ताकि क़ाबज़ीन अदालतों का सहारा लेकर अपने क़ब्ज़ों को बरक़रार रखने में कामयाब ना हो सकीं। महमूद अली ने स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड शेख़ मुहम्मद इक़्बाल की कारकर्दगी की सताइश की और कहा कि हालिया अर्से में उन्होंने वक़्फ़ क़वाइद की ख़िलाफ़वरज़ी करने वालों के ताल्लुक़ से जो कार्यवाहीयां की हैं वो काबिल-ए-सताइश हैं।

उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत इस तरह के दियानतदार ओहदेदारों की ना सिर्फ़ हौसलाअफ़्ज़ाई करेगी बल्कि एस ओहदे पर मीयाद में तौसीअ को यक़ीनी बनाया जाएगा। उन्होंने कहा कि चन्द्र शेखर राव तेलंगाना में अक़िलीयतों को दरपेश मसाइल से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं और दीगर तबक़ात की तरह अक़िलीयतों को ख़ुद मुकतफ़ी बनाना उन की अव्वलीन तर्जीह है।

महमूद अली ने कहा कि टी आर एस हुकूमत पुराने शहर की पसमांदगी के ख़ातमे के लिए ख़ुसूसी पैकेज के ज़रीये तरक़्क़ीयाती इक़दामात को रूबा अमल लाएगी। उन्होंने कहा कि बुनियादी मसाइल की यकसूई, मदारिस का क़ियाम और ग़रीबों के लिए मुफ़्त ईलाज की सहूलतों की फ़राहमी टी आर एस की अव्वलीन तर्जीह होगी।

TOPPOPULARRECENT