Wednesday , September 20 2017
Home / Featured News / केसीआर से शरद पवार की अचानक मुलाक़ात

केसीआर से शरद पवार की अचानक मुलाक़ात

हैदराबाद 13 जनवरी:नेशनलिस्ट कांग्रेस पार्टी (एन सी पी) के सरबराह और साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर शरद पवार ने तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ से उनके कैंप ऑफ़िस पहूंच कर मुलाक़ात की। जहां केसीआर ने उनका ख़ौरमुक़दम करते हुए शाल पेश की। दो सरकरदा क़ाइदीन ने एक घंटे तक बातचीत के दौरान क़ौमी सियासत, क़ौमी सलामती, दो तेलुगू रियासतों की ताज़ा-तरीन सूरत-ए-हाल के अलावा दुसरे उमोर-ओ-मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया। दोनों क़ाइदीन के माबैन की गई असल बातचीत का अगरचे वाज़िह तौर पर इलम नहीं हो सका लेकिन बावर किया जाता है कि पवार ने सदारती चुनाव के लिए केसीआर से ताईद तलब की।

समझा जाता है कि मरहटवाड़ा के मर्द आहन, आइन्दा सदारती चुनाव में मुक़ाबला करना चाहते हैं और इस जलील-उल-क़दर ओहदे तक अपनी रसाई के लिए मुख़्तलिफ़ रियासतों और अपने से क़रीबी ताल्लुक़ात रखने वाले अहम इलाक़ाई क़ाइदीन से मुलाक़ातें कर रहे हैं।

यहां ये बात काबिल-ए-ज़िक्र है कि शरद पवार ने केसीआर के फ़ार्म हाउज़ में हालिया मुनाक़िदा ख़ुसूसी पूजा में भी शिरकत की थी। वज़ीर-ए-आज़म बनने के लिए शरद पवार का ख़ाब पूरा नहीं हो सका चुनांचे अब वो सदारती ओहदे पर फ़ाइज़ होने की जुस्तजू में मसरूफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT