Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / के टी रामा राव-ओ-पदमा राव की गिरफ़्तारी-ओ-रिहाई

के टी रामा राव-ओ-पदमा राव की गिरफ़्तारी-ओ-रिहाई

तेलंगाना मुलाज़मीन की आम हड़ताल के दौरान रास्ता रोको एहतिजाज में हिस्सा लेने पर दर्ज किए गए मुक़द्दमात के तहत आज रुक्न असेंबली टी आर एस मिस्टर के तारक रामा राव और साबिक़ रुक्न असेंबली टी आर एस मिस्टर पदमा राव को रेलवे पोलीस ने ग

तेलंगाना मुलाज़मीन की आम हड़ताल के दौरान रास्ता रोको एहतिजाज में हिस्सा लेने पर दर्ज किए गए मुक़द्दमात के तहत आज रुक्न असेंबली टी आर एस मिस्टर के तारक रामा राव और साबिक़ रुक्न असेंबली टी आर एस मिस्टर पदमा राव को रेलवे पोलीस ने गिरफ़्तार किया। बाद अज़ां इन क़ाइदीन को रिहा कर दिया गया।

रिहाई के बाद मिस्टर के टी आर ने ज़राए अबलाग़ (मिडिया)के नुमाइंदों से बात चीत करते हुए बताया कि अलैहदा रियासत तेलंगाना के लिए टी आर उस की जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी और इस तरह के मुक़द्दमात से तेलंगाना हामी ख़ौफ़ज़दा नहीं होंगे। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना राष्ट्रीय समीति तेलंगाना की तशकील तक अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगे।

रेल रोको एहतिजाज के दौरान दर्ज किए गए मुक़द्दमात पर रेलवे पोलीस की जानिब से की गई गिरफ़्तारी को रुक्न असेंबली टी आर एस मामूल की कार्रवाई से ताबीर करते हुए कहा कि हुकूमत की जानिब से तेलंगाना हामी, क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज करते हुए उन्हें तहरीक से दूर करने की कोशिश की जा रही है,

लेकिन हुकूमत को इस बात का अंदाज़ा होना चाहीए कि हुसूल-ए-तेलंगाना के लिए जद्द-ओ-जहद करने वाले हुकूमत के इस तरह की हरकात से जद्द-ओ-जहद तर्क नहीं करेंगे बल्कि जद्द-ओ-जहद में शिद्दत पैदा की जाएगी।

उन्हों ने हलक़ा असेंबली प्रकाल के ज़िमनी इंतिख़ाब में पार्टी की ज़बरदस्त कामयाबी के यक़ीन का इज़हार करते हुए कहा कि तेलंगाना राष्ट्रीय समीति पर तेलंगाना अवाम को पूरा भरोसा है कि टी आर एस सियासी तौर पर इस्तिहकाम के ज़रीया मर्कज़ को तशकील तेलंगाना पर मजबूर करेगी।

TOPPOPULARRECENT