Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर-ओ-जगन के ब्यानात यकसाँ

के सी आर-ओ-जगन के ब्यानात यकसाँ

तेलगुदेशम पार्टी के सदर और रियास्ती असेंबली में अपोज़ीशन लीडर एन चंद्रा बाबू नायडू ने टी आर एस के सदर के चन्द्र शेखर राव और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के सदर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि इन द

तेलगुदेशम पार्टी के सदर और रियास्ती असेंबली में अपोज़ीशन लीडर एन चंद्रा बाबू नायडू ने टी आर एस के सदर के चन्द्र शेखर राव और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के सदर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि इन दोनों क़ाइदीन के ब्यानात और लब-ओ-लहजा में ग़ैर मामूली यकसानियत है । मिस्टर नायडू ने रियास्ती असेंबली के अहाता में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि जगन जो कुछ आज कहते हैं के सी आर वही बात कल दोहराते हैं ।

मिस्टर नायडू ने मज़ीद कहा कि के सी आर एन दिन में कुछ और रात में कुछ और कहते हैं । बबाला पली आराज़ीयात का हवाले देते हुए मिस्टर नायडू ने कहा कि इस ज़माना में जब एन जनार्धन रेड्डी चीफ़ मिनिस्टर थे उन आराज़ीयात की मुआमलतों में कोई गै़रक़ानूनी अमल का इन्किशाफ़ नहीं हुआ लेकिन ये जग हंसाई का सबब बन रहा है कि के सी आर आज उन आराज़ीयात को मुसलसल मौज़ू बनारहे हैं जिन्हें वो ( नायडू) एक अरसा-ए-दराज़ कब्ल फ़रोख़त करचुके हैं ।

मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने बरजस्ता कहा काश ये आराज़ीयात आज मेरे नाम पर होतीं तो मैं उन्हें के सी आर के नाम लिख देता । सदर तेलगुदेशम ने कहा कि के सी आर का ये शेवा रहा है कि अगर वो आप को बाल पकड़ कर खींचने में नाकाम होजाते हैं तो आप के पावं छू लेते हैं ।

TOPPOPULARRECENT