Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर की ज़िंदगी को ख़तरा , ज़ेड पलस सिक्योरिटी फ़राहम करने पर ज़ोर

के सी आर की ज़िंदगी को ख़तरा , ज़ेड पलस सिक्योरिटी फ़राहम करने पर ज़ोर

हैदराबाद। 7 अगस्त( सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने आज रियासत के सयासी हलक़ों में ये कह कर सनसनी दौड़ा दी कि पार्टी सरबराह चन्द्र शेखर राव की ज़िंदगी को ख़तरा है और बाज़ ताक़तें उन्हें हलाक करने की साज़िश कररही हैं। पार्

हैदराबाद। 7 अगस्त( सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने आज रियासत के सयासी हलक़ों में ये कह कर सनसनी दौड़ा दी कि पार्टी सरबराह चन्द्र शेखर राव की ज़िंदगी को ख़तरा है और बाज़ ताक़तें उन्हें हलाक करने की साज़िश कररही हैं। पार्टी के फ़्लोर लीडर ई राजिंदर और डिप्टी फ़्लोर लीडर हरीश राव ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए ये सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ किया।

इन क़ाइदीन ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो चन्द्र शेखर राव की सिक्योरिटी में इज़ाफ़ा करते हुए उन्हें जेड पलस सिक्योरिटी फ़राहम की जाये। उन्हों ने धमकी दी कि अगर चन्द्र शेखर राव को कुछ नुक़्सान होगा तो रियासत उथल पुथल होजाएगी।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि के सी आर को हलाक करने के लिए बाज़ ताक़तें साज़िश कररही हैं जिस की मुसद्दिक़ा इत्तिला उन के पास मौजूद है। हरीश राव ने बताया कि साबिक़ में भी इस तरह के धमकी आमेज़ फ़ोन काल्स वसूल हुआ करते थे और पार्टी ने ख़ुद अपने तौर पर अपने क़ाइद को सिक्योरिटी फ़राहम की।

इन क़ाइदीन ने कहा कि चूँकि धमकी आमेज़ काल्स का सिलसिला जारी है लिहाज़ा वो तफ़सीलात अवाम को बताने से क़ासिर हैं। राजिंदर ने कहा कि इन्टेलिजेंस के आला ओहदेदार को तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराने के तीन दिन बाद भी सिक्योरिटी के सिलसिला में कोई इक़दामात नहीं किए गए।

उन्हों ने अफ़सोस का इज़हार किया कि नुमाइंदगी के बावजूद के सी आर की सिक्योरिटी में ताहाल इज़ाफ़ा नहीं किया गया।

TOPPOPULARRECENT