Tuesday , September 26 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर की तवज्जा अब GHMC इंतिख़ाब पर मर्कूज़

के सी आर की तवज्जा अब GHMC इंतिख़ाब पर मर्कूज़

वरंगल लोक सभा हल्क़ा में शानदार कामयाबी के साथ ही चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन के मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात पर तवज्जा मर्कूज़ कर दी है।

उन्होंने ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन के मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में टी आर एस की शानदार कामयाबी का दावा किया है और इस बात का इशारा दिया कि 30 जनवरी तक ये मरहला मुकम्मल कर लिया जाएगा।

मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि उन्होंने ग्रेटर हैदराबाद में पार्टी के मौक़िफ़ के बारे में सर्वे कराया जिसके नताइज हौसला अफ्ज़ा हैं। जी एच एम सी की 80 से ज़ाइद नशिस्तों पर टी आर एस की कामयाबी यक़ीनी है।

चीफ़ मिनिस्टर ने ऐलान किया कि 30 जनवरी तक ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन, नारायण खेड़ असेंबली हल्क़ा के ज़िमनी चुनाव और दीगर अहम सरकारी ज़िम्मेदारीयों की तकमील कर लेंगे और अवाम से मुलाक़ात के लिए बस यात्रा का आग़ाज़ किया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर हर ज़िला में 8 ता 10 दिन अपने वुज़रा के साथ क़ियाम करते हुए मुक़ामी मसाइल की यक्सुई करेंगे। चीफ़ मिनिस्टर ने आइन्दा ढाई माह में रियासत के तमाम कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़मीन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने का ऐलान किया।

इस के इलावा असातिज़ा की मख़लूवा जायदादों पर तक़र्रुरात के लिए जल्द ही डिस्ट्रिक्ट सेलेक्शन कमेटी इम्तेहानात मुनाक़िद किए जाएंगे। उन्होंने पार्टी कारकुनों के लिए हर ज़िला में ट्रेनिंग कैम्पस के इनेक़ाद का भी ऐलान किया है।

TOPPOPULARRECENT