Saturday , September 23 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर जैसा चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के लिए ख़ुशनसीबी: डी श्रीनिवास

के सी आर जैसा चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के लिए ख़ुशनसीबी: डी श्रीनिवास

हैदराबाद 10 सितंबर: टी आर एस लीडर और टी आर एस हुकूमत के बैन रियासती उमूर के लिए ख़ुसूसी मुशीर डी श्रीनिवास ने कहा हैके तेलंगाना की ये ख़ुशनसीबी हैके उसे के चन्द्रशेखर राव जैसा चीफ़ मिनिस्टर मिला।

निज़ामबाद में टी आर एस के तो सेवी मीटिंग से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ रियासत की तरक़्क़ी और अवाम की बहबूद के लिए मुम्किना कोशिश कर रहे हैं, वो रियासत को तरक़्क़ी देने के सिलसिले में ग़ैरमामूली मन्सूबा रखते हैं।

इस मीटिंग में के कवीता भी शरीक थीं। उन्होंने अप्पोज़ीशन जमातों कांग्रेस, तेलुगु देशम और बी जे पी पर हुकूमत को गै़रज़रूरी तन्क़ीदों का निशाना बनाने का इल्ज़ाम आइद किया। कवीता ने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन बे-बुनियाद इल्ज़ामात आइद कर रहे हैं। बी जे पी जो एक क़ौमी जमात है लेकिन वो हलीफ़ तेलुगु देशम की ज़ेली जमात का रोल अदा कर रही है।

तेलंगाना के बी जे पी सदर किशन रेड्डी आंध्र क़ाइदीन के इशारों पर नाच रहे हैं। उन्होंने कहा कि दुसरे जमातों के कई क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर के तरक़्क़ीयाती कामों से मुतास्सिर हो कर टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार की है। कवीता ने कहा कि तेलंगाना अरकाने पार्लियामेंट होने की बिना हमने आंध्र प्रदेश अरकाने पार्लियामेंट की हैसियत से इसवक़्त हलफ़ नहीं लिया जब तक तेलंगाना गज़्ट जारी नहीं किया गया।

कवीता ने कहा कि बी जे पी एक मर्कज़ी जमात है इस के बावजूद वो हाईकोर्ट की तक़सीम के सिलसिले में मर्कज़ पर दबाओ डालने में नाकाम साबित हुई है।

TOPPOPULARRECENT