Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर तेलंगाना के लिए ग़ैर संजीदा

के सी आर तेलंगाना के लिए ग़ैर संजीदा

कांग्रेस की रुक्न राज्य सभा मिसिज़ रेनूका चौधरी ने मुअत्तल अरकान-ए-पार्लियामेंट की जानिब से उन्हें मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देने पर सख़्त नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए अरकान के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर करने की धमक

कांग्रेस की रुक्न राज्य सभा मिसिज़ रेनूका चौधरी ने मुअत्तल अरकान-ए-पार्लियामेंट की जानिब से उन्हें मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देने पर सख़्त नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए अरकान के ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर करने की धमकी दी है। रेनूका चौधरी ने कहा कि वो तेलंगाना का नारा बुलंद करने के मुआमले में के सी आर या केशव राव से पीछे नहीं हैं, वो गुज़श्ता 25 साल से सियासत में हैं, बहैसीयत रुक्न राज्य सभा, रुक्न पार्लियामेंट और मर्कज़ी वज़ीर इलाक़ा तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए बेशुमार तरक़्क़ीयाती इक़दामात कर चुकी हैं, ताहम उन के ख़िलाफ़ मुख़ालिफ़ तेलंगाना होने की तशहीर की जा रही है।

अफ़सोस इस बात का है कि दूसरों से ज़्यादा अपनों की जानिब से उन के ख़िलाफ़ तहरीक चलाई जा रही है। तेलंगाना मसला पर पार्लियामेंट से हुक्मराँ जमात के 8 अरकान-ए-पार्लियामेंट को चार दिन के लिए मुअत्तल करदेने के सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि पार्टी फ़ैसलों के ख़िलाफ़ काम करने पर कार्रवाई तो की जाएगी। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अरकान-ए-पार्लियामेंट की हट धर्मी और ज़िद की वजह से तेलंगाना फ़ैसला में ताख़ीर हो रही है। तेलंगाना मसला किसी की जागीर नहीं है, वो तेलंगाना की दुख़तर हैं, उन की जो ज़िम्मेदारी है उसे बख़ूबी निभा रही हैं। तेलंगाना के मसला को जहां पेश करना है, वहां पेश कर रही हैं।

इन की संजीदगी पर किसी को शक-ओ-शुबा ज़ाहिर करने की ज़रूरत नहीं है। टी आर ऐस तेलंगाना मसला पर ड्रामा बाज़ी कर रही है, सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राव तेलंगाना के लिए संजीदा नहीं हैं, वो सिर्फ अपने और अपने अरकान ख़ानदान के सयासी मक़ासिद के लिए तेलंगाना तहरीक चला रहे हैं। उन्हों ने कहा कि तेलगु देशम पार्टी अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने में नाकाम हो चुकी है, ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस की कारकर्दगी बेहतर रहेगी। उन्हों ने जगन को बद उनवान क़रार देते हुए कहा कि जगन का जेल जाना यक़ीनी है, जगन मोहन रेड्डी अवाम को गुमराह करने की कोशिश कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT