Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर तेलंगाना तहरीक की आड़ में टी आर एस को मज़बूत बनाने कोशां

के सी आर तेलंगाना तहरीक की आड़ में टी आर एस को मज़बूत बनाने कोशां

हैदराबाद 23 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) सरबराह तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर के चंद्रा शेखर राव तेलंगाना तहरीक की आड़ में अपनी पार्टी को मज़बूत करने की कोशिश कररहे हैं जो कि गुज़शता यौम साबित होचुका है । मिस्टर के चन्द्र शेखर राव न

हैदराबाद 23 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) सरबराह तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर के चंद्रा शेखर राव तेलंगाना तहरीक की आड़ में अपनी पार्टी को मज़बूत करने की कोशिश कररहे हैं जो कि गुज़शता यौम साबित होचुका है । मिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने गुज़शता यौम जे ए सी इजलास में टी आर एस को मज़बूत करने का मश्वरा देते हुए जो ब्यान जारी किया है इस से ये बात साबित होजाती है कि के सी आर को तेलंगाना अवाम से ज़्यादा पार्टी के मफ़ादात अज़ीज़ हैं । मिस्टर ई दिया कर राव कन्वीनर तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान ये बात कही । उन्हों ने के सी आर को तेलंगाना का चिल्लर फ़रोश क़रार देते हुए कहा कि चना रेड्डी ने तेलंगाना तहरीक का होलसेल में सौदा किया था और अब के सी आर तहरीक का रीटेल सौदा कररहे हैं ।

मिस्टर ई दिया करराव ने तेलंगाना सयासी जे ए सी में मौजूद क़ाइदीन से मुतालिबा किया कि वो फ़ौरी तौर पर प्रोफ़ैसर कूदनडा राम और के सी आर को जय ए सी से बरतरफ़ करें चूँकि जे ए सी के नाम पर के सी आर तहरीक का इस्तिहसाल कररहे हैं । मिस्टर ई दिया कर राव ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी इबतदा-ए-से ये इल्ज़ाम आइद कररही है कि के सी आर तहरीक के ज़रीया टी आर एस को मज़बूत करने में मसरूफ़ हैं जिसे ख़ुद के सी आर ने गुज़शता यौम साबित करदिया । उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी अब भी अलहदा रियासत तेलंगाना मसला पर संजीदा है चूँकि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले तेलगुदेशम क़ाइदीन आज भी पार्टी का झंडा छोड़कर वाहिद नकाती एजंडा हुसूल तेलंगाना केलिए जद्द-ओ-जहद करने तैय्यार हैं ।

मिस्टर ई दिया कर राव ने तमाम सयासी जमातों में मौजूद तेलंगाना क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो भी झंडा तर्क करते हुए एजंडे पर काम करने आगे आएं । सयासी मैदान में मुक़ाबला आराई का हुसूल तेलंगाना के बाद फ़ैसला करें । कन्वीनर तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म ने इल्ज़ाम आइद किया कि के सी आर और कूदनडाराम तेलंगाना की तशकील के मुआमला में ग़ैर संजीदा हैं जिस के सबब तहरीक मुतास्सिर होरही है । उन्हों ने तहरीक में शिद्दत पैदा करने केलिए तेलंगाना क़ाइदीन में इत्तिहाद को नागुज़ीर क़रार देते हुए कहा कि तहरीक की निगरानी जब तक मफ़ाद परस्तों के हाथ में रहे गी उस वक़्त तक तहरीक को कामयाब नहीं बनाया जा सकता ।

मिस्टर ई दिया कर राव ने बतायाकि आइन्दा इंतिख़ाबात में मौक़िफ़ को बेहतर बनाने केलिए के सी आर तेलंगाना तहरीक का इस्तिहसाल करने में कोई कसर बाक़ी रखने के मूड में नहीं हैं जिस से अंदाज़ा होता है कि के सी आर की तेलंगाना तहरीक महज़ अवाम को धोका देते हुए सयासी फ़ायदा हासिल करने के और कुछ नहीं है । मिस्टर ई दिया कर राव ने के सी आर को तेलंगाना मसला पर खुले मुबाहिस का चैलेंज करते हुए कहा कि टी आर एस ने अपनी पार्टी की बक़ा केलिए तेलंगाना तहरीक का नाम इस्तिमाल किया है और अब तहरीक की सौदे बाज़ीयों के बाद खुल कर सामने आते हुए ये कह रहे हैं कि 2014 मैं टी आर एस की ज़बरदस्त कामयाबी के बाद तेलंगाना की तशकील यक़ीनी होगी । उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि बजट सैशन के दौरान पार्लीमैंट में तेलंगाना बिल पेश करेता कि तेलंगाना के 4 करोड़ अवामके मुतालिबा को पूरा किया जा सके ।

TOPPOPULARRECENT