Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / के सी आर से मेरी ज़िंदगी को ख़तरा

के सी आर से मेरी ज़िंदगी को ख़तरा

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) रियासत में नेक्सलाईट्स की सरगर्मीयां बहुत कम हो चुकी हैं। इसी लिए मुझे नेक्सलाईट्स से नहीं बल्कि सदर टी आर एस के चंद्रशेखर राव से जान का ख़तरा लाहक़ है। रुक्न असेंबली तेलुगु देशम एम नरसिम्हलू ने आ

हैदराबाद 10 जुलाई (सियासत न्यूज़) रियासत में नेक्सलाईट्स की सरगर्मीयां बहुत कम हो चुकी हैं। इसी लिए मुझे नेक्सलाईट्स से नहीं बल्कि सदर टी आर एस के चंद्रशेखर राव से जान का ख़तरा लाहक़ है। रुक्न असेंबली तेलुगु देशम एम नरसिम्हलू ने आज ये दावा किया।

उन्हों ने बताया कि उन की ज़िंदगी को नेक्सलाईट्स से ज़्यादा सदर टी आर एस से ख़तरा लाहक़ है।नरसिम्हलू ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत के दौरान कहा कि अख़बारात में जो इत्तिलाआत आ रही हैं उन्हें देखने के बाद वो ये कह सकते हैं कि उन्हें नेक्सलाईट्स ने बल्कि सदर टी आर एस क़त्ल करवाने की साज़िश कर रहे हैं।

मंदा कृष्णा माद्दीगा पसमांदा तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले रुक्न असेंबली को धमकीयों पर अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा कि एम नरसिम्हलू के क़त्ल की साज़िश में मुलव्विस अफ़राद को गिरफ़्तार करते हुए हक़ायक़ को डमंज़रे आम पर लाने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT