Wednesday , August 23 2017
Home / Hyderabad News / कैदियों के लिए फ़लाहो बहबूद के इख़तिराई प्रोग्राम्स

कैदियों के लिए फ़लाहो बहबूद के इख़तिराई प्रोग्राम्स

हिन्दुस्तान की आलमी शोहरत याफ़्ता तेल की कंपनी इंडियन ऑयल ने समाजी ख़िदमात की ग़रज़ से एक इख़तिराई और अनोखे नज़रिया के साथ तिजारत को कैदियों के ज़रीए फ़रोग़ देने का रियासत तेलंगाना और आन्ध्र प्रदेश में आग़ाज़ किया है।

वैसे तो इंडियन ऑयल कंपनी समाजी फ़लाहो बहबूद के लिये कई एक प्रोग्राम्स को मुतआरिफ़ करवा चुकी है और अब उस की ताज़ा कड़ी जेल के तौर पर कैदियों और जेल के हुक्काम के तआवुन के ज़रीए ऑयल के शोबा में मुलाज़मतें और तिजारत का एक इख़तिराई प्रोग्राम शुरू कर दिया है।

इंडियन ऑयल कंपनी ने जेल हुक्काम की तवज्जा इस जानिब मबज़ूल करवाई है कि जेल के अहाता में जो खुली अराज़ी मौजूद है इस में पैट्रोल पंप डाला जाएगा और इस की दिलचस्प बात ये होगी कि इस पैट्रोल पंप को मुकम्मल तौर पर जेल के कैदी चलाएंगे इस तरह ना सिर्फ जेल के हुक्काम को काबिले ज़िक्र आमदनी हासिल होगी बल्कि कैदियों को इस मुलाज़मत के ज़रीए समाज के असल धारे में शामिल होने का एक बेहतर मौक़ा दस्तयाब होगा।

यहां इस बात का तज़किरा भी अहम है कि दोनों रियासतों में कैदियों की जानिब से मज़कूरा प्रोजेक्ट के तहत मुलाज़मतों की अंजामदेही और उनकी कामयाबी की कहानियों की फ़िल्म बंदी की जा रही है और ये फ़िल्म बंदी उन पैट्रोल पम्पस पर जब अवाम का हुजूम नहीं होता है इन ही औक़ात में हो रही है। इलावा अज़ीं कोलकता के पी आर सी आई ईवंट में उनकी नुमाइश होगी।

TOPPOPULARRECENT