Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / कॉन्ट्रैक्ट जूनियर लाइनमैन को बाक़ायदा बनाने का यकीन

कॉन्ट्रैक्ट जूनियर लाइनमैन को बाक़ायदा बनाने का यकीन

हैदराबाद 15 जून: हुकूमत तेलंगाना ने रियासत में कॉन्ट्रैक्ट की असास पर महिकमा बर्क़ी में ख़िदमात अंजाम देने वाले कॉन्ट्रैक्ट जूनियर लाइनमैन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने से अपनी रजामंदी का इज़हार किया बल्के मुतालिबे को क़बूल करते हुए वज़ीर-ए-तवानाई जगदीश रेड्डी ने जूनियर बर्क़ी लाइनमैन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने के लिए बहुत जल्द इक़दामात करने का वाज़िह यकीन दिया और कहा कि महिकमा बर्क़ी में ज़ाइद जायदादों पर आजलाना तौर पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए हुकूमत बहुत जल्द फ़ैसला करेगी।

वज़ीर-ए-तवानाई ने कहा कि जहां रियासत तेलंगाना में बर्क़ी के गुज़श्ता अरसा के दौरान दरपेश मसले से निमटते हुए बेहतर बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए हुकूमत ने इक़दामात किए हैं। चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की ज़ेर-ए-क़ियादत तेलंगाना हुकूमत बर्क़ी मुलाज़िमीन के देरीना हल तलब मसाइल की आजलाना यकसूई से ख़ुसूसी दिलचस्पी रखती है।

महिकमा तवानाई में आरिज़ी-ओ-कॉन्ट्रैक्ट की असास पर ख़िदमात अंजाम देने वाले मुलाज़िमीन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने के बेहतर इक़दामात किए जाऐंगे। वज़ीर-ए-तवानाई ने बताया कि दौरान डयूटी अपने फ़राइज़ अंजाम देते हुए किसी बर्क़ी मुलाज़िम की हादसाती मौत होने की सूरत में अता किए जानेवाले 10 लाख ऐक्स गरीशया रक़ूमात में भी बहुत जल्द इज़ाफ़ा किया जाएगा और शदीद ज़ख़मी होने की सूरत में इस ज़ख़मी मुलाज़िम का मुकम्मिल ईलाज हुकूमत की तरफ से करवाया जाएगा और मुनासिब माली इमदाद भी फ़राहम करेगी।

TOPPOPULARRECENT