Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन की ख़िदमात मुस्तक़िल, 50 हज़ार नौजवानों को रोज़गार

कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन की ख़िदमात मुस्तक़िल, 50 हज़ार नौजवानों को रोज़गार

अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद पहली मर्तबा तारीख़ी क़िला गोलकेंडा में 68 वीं यौमे आज़ादी तक़रीब का इंतिहाई शायान-ए-शान पैमाने-ओ-मिसाली अंदाज़ में इनइक़ाद अमल में आया।

अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद पहली मर्तबा तारीख़ी क़िला गोलकेंडा में 68 वीं यौमे आज़ादी तक़रीब का इंतिहाई शायान-ए-शान पैमाने-ओ-मिसाली अंदाज़ में इनइक़ाद अमल में आया।

तेलंगाना रियासत के पहले चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने अंदरून क़िला गोलकेंडा में वाक़्ये रानी महल के पास क़ौमी पर्चमकुशाई अंजाम दें और पर्चमकुशाई के फ़ौरी बाद तिरंगे रंग के गुब्बारे छोड़े गए।

जिस की वजह से इस इलाके का पूरा माहौल तरंगों में तबदील होगया। इस मौके पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली रियासती वुज़रा मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात की मुअज़्ज़िज़ शख्सियतें अरकानॆ पार्लीमान , अरकाने असेंबली मजलिस अरकाने असेंबली हुकूमत के आला ओहदेदारों और अवाम की कसीर तादाद ने इस तारीख़ी-ओ-मिसाली यौमे आज़ादी तक़रीब में शिरकत की।

इस मौके पर रंगारंग तहज़ीबी प्रोग्राम्स बिशमोल शहरी बाजा , क़व्वाली वग़ैरा भी पेश किए गए। अवाम ने इन तमाम प्रोग्राम्स की ज़बरदस्त सताइश की।

चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव् ने क़ौमी पर्चमकुशाई के बाद तेलंगाना रियासत के अवाम से ख़िताब करते हुए कहा कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना में क़ौमी झंडा लहराने पर उन्हें काफ़ी कुशी हो रही है और कहा कि तेलंगाना की तारीख़ के लिए हैदराबाद एक मिसाल है । चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने गोलकेंडा की तारीख़ी एहमीयत का तफ़सीली तज़किरा करते हुए तारीख़ी क़िला गोलकेंडा की तामीर साईंस-ओ-टेक्नोलोजी और फुनूने लतीफ़ा का एक शहकार क़रार दिया और कहा कि आलमी शौहरत-ए-याफ़ता कोहिनूर हीरा भी गोलकेंडा में दस्तयाब हुआ।

जिस के बाइस क़िला गोलकेंडा हीरों की तिजारत का मर्कज़ कहलाता था। उन्होंने बर्तानवी पार्लियामेंट में महात्मा गांधी के मुजस्समा की तंसीब पर कुशी का इज़हार करते हुए उसे एक काबिले सताइश इक़दाम क़रार दिया। चीफ़ मिनिस्टर ने हुसूल अलाहिदा रियासत तेलंगाना की हमा जहती तरक़्क़ी के लिए हुकूमत के पाबंद रहने का इज़हार किया और कहा कि मंसूबा बंद तरक़्क़ी, फ़लाह-ओ-बहबूदी शोबेजात में काबिले अमल पालिसीयों के ज़रीये तरक़्क़ी हासिल करने की कोशिश जारी रहेगी।

चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने अपने चुनाव वादों का तज़किरा करते हुए कहा कि वो चुनाव वादों को पूरा करने के पाबंद हैं। उन्होंने कहा कि वादों के मुताबिक़ ही मुस्लिम अक़लियत को उनकी हुकूमत 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के लिए कोशां है और तेलंगाना के रियासती बजट में मुस्लिम अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए एक हज़ार करोड़ रुपये मुख़तस किए जा रहे हैं।

तेलंगाना में ओक़ाफ़ी इमलाक का तहफ़्फ़ुज़ करने और उन इमलाक पर ग़ैर मजाज़ क़ाबज़ीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने के लिए ख़ुसूसी वक़्फ़ ट्रब्यूनलस का क़ियाम अमल में लाया जा रहा है और उन ट्रब्यूनलस को मुकम्मिल इख़्तयारात दिए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड को मुकम्मिल जूडीशल इख़्तियारात दिए जाऐंगे। उन्होंने कहा कि अपने इन वादों में से एक दलित तबक़ात को तीन एकड़ अराज़ी तक़सीम इस्कीम को अब से ही शुरू किया जा रहा है और इस मौके पर चंद्रशेखर राव् ने दलित ख़वातीन में तीन एकड़ आराज़ीयात दस्तावेज़ात फ़राहमी के दस्तावेज़ात भी हवाले किए।

इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर ने रंगारंग तक़रीब के दौरान आलमी सतह पर मुक़ाम हासिल करने तेलंगाना और मुल्क का नाम रोशन करने वाले खिलाड़ियों को तहनियत पेश करके तरग़ीबात के तौर पर रक़ूमात के चेक्स भी हवाले किए।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस मौके पर कबायली-ओ-दलित लड़कीयों की शादी के लिए कल्याण लक्ष्मी , इस्कीम का एलान किया और कहा कि इस इस्कीम के तहत इन दलित-ओ-क़बाईल लड़कीयों की शादीयों के लिए 50 हज़ार रुपये नक़द फ़राहम किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि पसमांदा तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद पर भी अव्वलीन तर्जीह दी जाएगी। चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि इलाके तेलंगाना की हमा जहती तरक़्क़ी के लिए मौज़ा मंडल ज़िला और रियासती असास पर तरक़्क़ीयाती मंसूबा जात मुरत्तिब करके तेलंगाना की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के इक़दामात किए जाऐंगे

TOPPOPULARRECENT