Saturday , August 19 2017
Home / Crime / कोकटपल्ली मैं मियां बीवी ने की ख़ुदकुशी

कोकटपल्ली मैं मियां बीवी ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 05 सितंबर: कोकटपल्ली के इलाके में यक जोड़े की ख़ुदकुशी का सनसनीखेज़ वाक़िया पेश आया। इस जोड़े ने अपनी मर्ज़ी से बड़ों की मर्ज़ी के ख़िलाफ़ शादी की थी। ताहम मआशी परेशानी ने उनकी पुरसुकून माहौल को ख़त्म कर दिया। नतीजा इस जोड़े ने ख़ुदकुशी करली।

अफ़सोसनाक बात तो ये हैके जब इस जोड़े ने ख़ुदकुशी की इस वक़्त उनका देढ़ साला लड़का उनकी आँखों के सामने मौजूद था और ये शीरख़वार 2 दिनों तक अपने वालिदैन की लाशों के दरमयान चीख़ता बिलबिलाता था। दो दिन तक इस शिरख़ार की वालिदैन की लाशों के साथ कमरे में मौजूदगी को देखकर पुलिस के संगदिल ओहदेदार भी अश्क-बार हो गए और सारे इलाके में गुम का माहौल पैदा हो गया।

बताया जाता हैके कर्नाटक से ताल्लुक़ रखने वाले मंजू नाथ और लैला ने दो दिन बक़्ल ही ख़ुदकुशी करली। दोनों मियां बीवी मुलाज़िमत करने के बावजूद भी ये छोटा ख़ानदान शदीद माली परेशानीयों का शिकार था। इस वाक़िये का इन्किशाफ़ दूध वाले के सबब हुआ जब उसने दो दिन बाद दूध हासिल ना करने पर दरवाज़ा खटखटाया।

बच्चे को रोती हालत में देखकर वो परेशान हो गया। मुक़ामी अवाम के मुताबिक़ इस मकान से बदबू भी आरही थी। पुलिस ने मंजू नाथ के मकान पहोनचकर फ़ौरी कमसिन को हासिल कर लिया जिसके साथ मुक़ामी अवाम की कसीर तादाद जमा हो गई। कार्रवाई करने वाले पुलिस ओहदेदार भी इस दर्दनाक मंज़र को देखकर रो पड़े।

बताया जाता हैके मंजू नाथ और इस की बीवी लैला ने अपनी पसंद से शादी की थी और 5 माह पहले ही कोकटपल्ली मुंतक़िल हुए और उनके देढ़ साला लड़के के वो सुबह चाईलड केर टेकर में छोड़कर मुलाज़िमत पर जाया करते थे। ज़राए के मुताबिक़ इस ख़ानदान को शदीद माली परेशानियाँ थीं। केर टेकर होम की ज़िम्मेदार ख़ातून ने पुलिस को बताया कि लैला ने इस से माली परेशानीयों का ज़िक्र किया था और कहा था कि रक़म के लिए शौहर ज़ोर दे रहा है।

ताहम इस ख़ातून ने लैला की रुकमी मदद करने का उसे तयक़्क़ुन दिया था। हर-रोज़ बच्चे को होम केर में छोड़ने वाले 2 दिन तक होम केर नहीं आने पर ये लोग भी तशवीश का शिकार थे।

ज़राए के मुताबिक़ मंजू नाथ एक ख़ुदकुशी नोट में लिखा हैके इस के लिए ये सज़ा ठीक है चूँकि उसने अपने वालिदैन की मर्ज़ी के ख़िलाफ़ शादी की थी और उसने ख़ुदकुशी नोट में अपने कमसिन का ज़िक्र करते हुए दरख़ास्त की के इस की आख़िरी निशानी को वालिदैन के हवाले कर दिया जाये।

बताया जाता हैके मंजूनाथ की ये दूसरी शादी थी पहले बीवी से उसे एक लड़का भी है। इस के अलावा लैला के क़त्ल के बाद मंजू नाथ की ख़ुदकुशी के शुबा को पुलिस ने मुस्तर्द कर दिया और मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT