Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / कोकराझार में कर्फ़यू,मनमोहन सिंह की तरूण गोगोई से सूरत-ए-हाल पर बातचीत

कोकराझार में कर्फ़यू,मनमोहन सिंह की तरूण गोगोई से सूरत-ए-हाल पर बातचीत

गोहाटी, १६ नवंबर (पीटीआई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज चीफ़ मिनिस्टर आसाम तरूण गोगोई से बोडोलैंड अज़ला में तशद्दुद और निज़ाम-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल पर बातचीत की। वज़ीर-ए-आज़म ने गोगोई को कहा कि बाअज़ ताक़तें मंसूबा बंद अंदाज़ में इलाक़ा की सलाम

गोहाटी, १६ नवंबर (पीटीआई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज चीफ़ मिनिस्टर आसाम तरूण गोगोई से बोडोलैंड अज़ला में तशद्दुद और निज़ाम-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल पर बातचीत की। वज़ीर-ए-आज़म ने गोगोई को कहा कि बाअज़ ताक़तें मंसूबा बंद अंदाज़ में इलाक़ा की सलामती और अमन-ओ-ग़ैर मुस्तहकम ( कमज़ोर) करना चाहती हैं।

उन्होंने हिदायत दी कि हुकूमत को चाहीए कि ऐसी तमाम सरगर्मीयों को सख़्ती से कुचले दें। उन्होंने रियास्ती हुकूमत को अमन और मामूल की सूरत-ए-हाल बहाल करने में हर मुमकिन मदद का तयक्कुन दिया। बोडोलैंड टेरी टेरीटोरियल (bodoland territorial) ऐडमिनिस्टर्ड डिस्ट्रिक्टस में आज ताज़ा तशद्दुद फूट पड़ा जिस के नतीजा में एक शख़्स हलाक और एक ज़ख़मी हो गया।

हुक्काम ने कोकरा झार (Kokrajhar) टाउन में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया है। पुलिस ज़राए ने बताया कि नामालूम अफ़राद ने एक शख़्स को गोली मार दी जिस की नीरी सन बासू मतारी की हैसियत से शनाख़्त की गई है। वो ज़िला खोकरा झार में तीली पारा का साकन ( निवासी) है।

एक और नामालूम अफ़राद पर मुश्तमिल ग्रुप ने जो तेज़ धार हथियारों से लैस था, खोकरा झार में हफ़तावारी बाज़ार में अचानक घुस पड़ा और हमले करना शुरू कर दिया जिस के नतीजा में एक ताजिर(व्यापारी) बुरी तरह ज़ख्मी हो गया जिस की शनाख़्त अब्दुल कलाम के तौर पर की गई।

हफ्तावारी बाज़ार में हमले के बाद खोकरा झार ज़िला इंतिज़ामीया ने टाउन में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया। सरकारी ज़राए ने ये बात बताई। यहां तक़रीबन तीन माह तक हालात किसी क़दर पुरअमन रहे लेकिन 10 नवंबर से फिर तशद्दुद भड़क उठा जिस में अब तक 6 अफ़राद हलाक हो चुके हैं।

चीफ़ मिनिस्टर आसाम तरूण गोगोई ने कल रात ला ऐंड आर्डर पर ख़ुसूसी इजलास तलब किया जिस में उन्होंने डी जी पी और सीनीयर पुलिस ओहदेदारों को तशद्दुद से सख़्ती से निमटने की हिदायत दी।

गोगोई ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों से कहा कि ज़रूरत पड़ने पर वो फ़ौज और पैरा मिलेट्री फोर्सेस की ख़िदमात भी हासिल कर सकते हैं। लोअर आसाम के चार अज़ला और डोबरी तशद्दुद से बुरी तरह मुतास्सिर रहे हैं और उन फ़सादाद में अब तक 90 अफ़राद हलाक हो चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT