Sunday , October 22 2017
Home / India / कोटा बिल के ख़िलाफ़ यू पी में मुलाज़मीन एहतिजाज

कोटा बिल के ख़िलाफ़ यू पी में मुलाज़मीन एहतिजाज

उत्तरप्रदेश हुकूमत में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले मुलाज़मीन ने तरक्कियों में एस सी एस टी तबक़ात को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने दस्तूरी तरमीमी बिल के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया और अपनी हड़ताल जारी रखी है । सदर सौरजन हतए समीति शैलेन

उत्तरप्रदेश हुकूमत में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले मुलाज़मीन ने तरक्कियों में एस सी एस टी तबक़ात को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने दस्तूरी तरमीमी बिल के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया और अपनी हड़ताल जारी रखी है । सदर सौरजन हतए समीति शैलेन्द्र दूबे ने बताया कि रियासत में तक़रीबन‌ 18 लाख सरकारी मुलाज़मीन एहतिजाज कर रहे हैं और उनके जलसे मुनाक़िद हो रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मुख़्तलिफ़ शोबाजात से ताल्लुक़ रखने वाले सरकारी मुलाज़मीन मर्कज़ी हुकूमत के इक़दाम के ख़िलाफ़ एहतिजाज कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि सारी रियासत में एहतिजाज का सिलसिला जारी है । लखनऊ में मुलाज़मीन और ओहदेदारों ने अपने मुताल्लिक़ा मह्कमाजात से एक एहितजाजी जलूस का एहतिमाम किया और विधान भवन के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया ।

समीति ने बताया कि इसने राज्य सभा के तमाम अरकान से मुतालिबा किया है कि वो इस बिल पर पार्टी की हिदायात के मुताबिक़ नहीं बल्कि अपने ज़मीर की आवाज़ पर वोट दें। दूबे ने कहा कि उनके एहतिजाज को आम आदमी पार्टी के सरबराह अरविंद केजरिवाल की ताईद-ओ-हिमायत हासिल है ।

TOPPOPULARRECENT