Thursday , October 19 2017
Home / Crime / कोत्ता पेट में नामालूम अफ़राद के हमले में एक शख़्स ज़ख़मी

कोत्ता पेट में नामालूम अफ़राद के हमले में एक शख़्स ज़ख़मी

हैदराबाद । 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) कुत्ता पेट फ़रुट मार्किट में कल नामालूम अफ़राद ने तीगल कनटा फ़लक नुमा के मुक़ीम शेख़ यासीन पर मुबय्यना तौर पर हमला करके उन्हें ज़ख़मी करदिया । बताया जाता है कि 50 साला शेख़ यासीन जो कुत्ता पेट फ़रुट मार

हैदराबाद । 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) कुत्ता पेट फ़रुट मार्किट में कल नामालूम अफ़राद ने तीगल कनटा फ़लक नुमा के मुक़ीम शेख़ यासीन पर मुबय्यना तौर पर हमला करके उन्हें ज़ख़मी करदिया । बताया जाता है कि 50 साला शेख़ यासीन जो कुत्ता पेट फ़रुट मार्किट में काम करता है कल रात देर गए चंद नामालूम अफ़राद ने उन पर हमला किया और वहां से फ़रार होगए ।

ज़ख़मी हालात में शेख़ यासीन अपने मकान वाक़्य नफ़ा फंक्शन हाल तीगल कनटा पहूंचे जहां पर मुक़ामी अफ़राद ने उन्हें 108 एंबूलेंस के ज़रीया दवाख़ाना उस्मानिया मुंतक़िल क्या । ये वाक़िया सुरूर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया । वाज़िह रहे कि हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में गुज़शता चंद दिनों से वक़फ़ा वक़फ़ा से अश्रार के हमलों के सबब अवाम में ख़ौफ़-ओ-सनसनी का माहौल पैदा होगया है। शहर में अफ़्वाहों की गशत के सबब आम नौईयत के हमलों पर भी अवाम और ख़ुद पुलिस में उलझन पैदा होरही है।

TOPPOPULARRECENT