Thursday , October 19 2017
Home / AP/Telangana / कोदंदराम पर वुज़रा की तन्क़ीदें अफ़सोसनाक:रेवेंथ रेड्डी

कोदंदराम पर वुज़रा की तन्क़ीदें अफ़सोसनाक:रेवेंथ रेड्डी

हैदराबाद 08 जून: कारगुज़ार सदर-ओ-रुकने असेंबली तेलंगाना तेलुगू देशम पार्टी ए रेवेंथ रेड्डी ने सदर नशीन तेलंगाना पोलिटिकल जवाइंट एक्शण कमेटी कोदंदराम पर रियासती वुज़रा-ओ-अरकाने असेंबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की तन्क़ीदों पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और कहा कि एक अवामी क़ाइद के ख़िलाफ़ वुज़रा की तरफ से तन्क़ीदें करना मुनासिब नहीं है।

वुज़रा को इस तरह की बातें करना जे़ब नहीं देगा। रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए रियासती वुज़रा और अरकाने असेंबली टीआरएस से दरयाफ़त किया कि आया अवाम को दरपेश मसाइल का तज़किरा करना और अवामी मसाइल को पेश करना कोदंदराम की कोई ग़लती है? उन्होंने तेलंगाना हुकूमत से कहा कि आया हुसूले तेलंगाना रियासत के एक अहम जहद कार का हुकूमत की तरफ से किए जाने वाला एहतेराम यही है।? रेड्डी ने तेलंगाना हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि हुसूले अलाहिदा रियासत तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद में कोदंदराम को इस्तेमाल किया गया और आज जबकि टीआरएस ज़ेर क़ियादत हुकूमत तशकील पाने के बाद यही टीआरएस हुकूमत के वुज़रा और दुसरे क़ाइदीन की तरफ से उनको तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है जो कि इंतेहाई ग़लत बात है।

कारगुज़ार सदर तेलंगाना तेलुगू देशम पार्टी ने कहा कि एक कट्टर तेलंगाना जहद कार को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए वुज़रा की तरफ से उनकी तौहीन की जा रही है लिहाज़ा चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव और वुज़रा को अपने तर्ज़-ए-अमल को फ़ील-फ़ौर बदलने का मश्वरा दिया।

TOPPOPULARRECENT