Friday , October 20 2017
Home / Sports / कोप्रीज फुटबॉल ग्राउंड पर सहूलयात का जायज़ा लिया

कोप्रीज फुटबॉल ग्राउंड पर सहूलयात का जायज़ा लिया

फुटबॉल की आलमी तंज़ीम फ़ीफ़ा की एक दो रुक्नी टीम ने यहां मुंबई में कोप्रीज फुटबॉल ग्राउंड का दौरा करते हुए मालूमात हासिल कीं। यहां मस्नूई मैदान बिछाया गया है जिस का तफ़सीली जायज़ा लिया गया। इसके इलावा यहां दूसरी सहूलयात का भी जायज़ा लि

फुटबॉल की आलमी तंज़ीम फ़ीफ़ा की एक दो रुक्नी टीम ने यहां मुंबई में कोप्रीज फुटबॉल ग्राउंड का दौरा करते हुए मालूमात हासिल कीं। यहां मस्नूई मैदान बिछाया गया है जिस का तफ़सीली जायज़ा लिया गया। इसके इलावा यहां दूसरी सहूलयात का भी जायज़ा लिया गया।

2017 में होने वाले अंडर 17 वर्ल्ड कप के होने के लिए मुंतख़ब करदा 8 मुक़ामात के मुशाहिदा के तौर पर ये दौरा किया गया है। फ़ीफ़ा के डायरेक्टर बराए मुसाबक़त आनाकी अल्वारेज़ और कम्पेटीशन मनेजर विजय‌ पारता सारथी ने कोप्रीज पर फ़राहम करदा सहूलतों का जायज़ा लिया। उन्होंने यहां फ़राहम करदा सहूलयात पर इत्मीनान का इज़हार भी किया है।

विजय‌ पारता सारथी ने कहा कि ग्राउंड बहुत अच्छा है। ताहम फ़ीफ़ा को मज़ीद कुछ वक़्त दरकार है ताकि हम उन मुक़ामात का तै करसकें। उन्होंने मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि हम ने मज़ीद दो मराकिज़ का भी मुशाहिदा किया है जिन में महाराष्ट्र में (पौने के मुक़ाम पर) एक बाक़ायदा फुटबॉल स्टेडियम भी शामिल है।

वो भी बहुत अच्छे रहे हैं। हर मुक़ाम एक से मुख़्तलिफ़ है और यहां वर्ल्ड कप के लिए अच्छी सहूलयात फ़राहम की जा रही हैं। इस टीम ने पूणे के बालेवाड़ी स्टेडियम के इलावा नवी मुंबई में डाक्टर डी वाई पाटिल स्टेडियम का भी दौरा किया है। अल्वारेज़ ने ताहम कहा कि वो फ़िलहाल अभी इस मौक़िफ़ में नहीं है कि ये कह सके कि किस शहर को मैचस के लिए मुंतख़ब किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि फ़िलहाल हम तैयारियां देख रेहा हूँ। हम वापिस जाएंगे और अपनी रिपोर्टस पेश करेंगे। ऐसे में वो फ़िलहाल कुछ भी कहने के मौक़िफ़ में नहीं हूँ। ये दोनों फ़ीफ़ा नुमाइंदे गोवा में फ़राहम करदा सहूलयात का जायज़ा लेने के बाद आज सुबह ही मुंबई आए थे और वेस्टर्न इंडियन फुटबॉल एसोसीएश‌ण के सी ई ओ हेनरी मेनेज़ेस और सेक्रेटरी सूटर वाज़ ने उन्हें यहां फ़राहम करदा सहूलयात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया।

TOPPOPULARRECENT