Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / कोमटीरेड्डी वेंकटरेड्डी की चीफ़ मिनिस्टर से अचानक मुलाक़ात

कोमटीरेड्डी वेंकटरेड्डी की चीफ़ मिनिस्टर से अचानक मुलाक़ात

हैदराबाद 12 फ़बरोरी: साबिक़ रियास्ती वज़ीर के वेंकट रेड्डी आज अचानक कैंप ऑफ़िस पहुंचे और चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और किरण कुमार रेड्डी ने भी उन्हें बिलाझजक अपनी गाड़ी में बिठाया और सेक्रेटेरिएट पहुंच कर सब को हैरतज़दा कर दिया । वा

हैदराबाद 12 फ़बरोरी: साबिक़ रियास्ती वज़ीर के वेंकट रेड्डी आज अचानक कैंप ऑफ़िस पहुंचे और चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और किरण कुमार रेड्डी ने भी उन्हें बिलाझजक अपनी गाड़ी में बिठाया और सेक्रेटेरिएट पहुंच कर सब को हैरतज़दा कर दिया । वाज़िह रहे कि तेलंगाना के मसले पर के वेंकट रेड्डी और किरण कुमार रेड्डी के दरमयान ठन गई थी बतौर‍ए‍एतेजाज चीफ़ मिनिस्टर को मुख़ालिफ़त तेलंगाना क़रार देते हुए के वेंकट रेड्डी वज़ारत से भी मुस्ताफ़ी होचुके थे ।

मलेनम मार्च के अलावा जब भी उन्हें मौक़ा मिलता वो चीफ़ मिनिस्टर को तन्क़ीद का निशाना बनाने का कोई भी मौक़ा ज़ाए नहीं करते थे यहां तक कि वो पिछ्ले माह सरबराह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ से मुलाक़ात करते हुए वाअदे के मुताबिक़ मर्कज़ और कांग्रेस हाईकमान की तरफ से तेलंगाना की ताईद में फ़ैसला ना करने पर किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को इक़तिदार से बेदखल करने के मसले पर तबादला-ए-ख़्याल किया था । आज उन की चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात और दोनों को एक साथ एक ही गाड़ी में सेक्रेटेरिएट पहुंचने पर सयासी हलक़ों में हलचल पैदा होगई है ।

ज़िला नलगेंडा डी सी सी बी सदर नशीन के इंतेख़ाब के लिए आज ज़िला नलगेंडा के क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की । ज़राए ने बताया कि सदर नशीन के नाम पर तक़रीबन इत्तिफ़ाक़ होगया है सिर्फ़ सरकारी तौर पर नाम का एलान करना बाक़ी है । मुलाक़ात के बाद चीफ़ मिनिस्टर अपनी गाड़ी में जहां ख़ुद सामने की नशिस्त पर बैठे हुए थे पिछली नशिस्त पर साबिक़ रियास्ती वज़ीर के वेंकट रेड्डी और नलगेंडा हलक़ा के रुकन पार्लीमैंट जी सुखेन्द्र रेड्डी पिछली नशिस्त पर बैठ कर सेक्रेटेरिएट पहुंचे ।

बादअज़ां मीडीया से बातचीत करते हुए के वेंकट रेड्डी ने कहा कि हमारे दरमयान डी सी सी बी सदर नशीन के लिए नामों पर इख़तेलाफ़ात हैं मगर उन्हें यक़ीन है कि सदर नशीन का बिलामुक़ाबला इंतिख़ाब अमल मे अएगा । हमारे दरमयान पाए जाने वाले नज़रियात इख़तेलाफ़ात अलग नौईयत के होने का दावा क्या । इस से सदर नशीन के इंतेख़ाब में कोई रुकावट हाइल ना होने का एलान किया । उन्हों ने ये बताया कि ज़िला नलगेंडा के ज़ेर अलतवा पराजक्टस और फ़ंडज़ की इजराई के बारे में भी चीफ़ मिनिस्टर से तफ़सीली बातचीत हुई है ।

TOPPOPULARRECENT