Saturday , October 21 2017
Home / India / कोयला अस्क़ाम: वज़ीर-ए-आज़म और गडकरी की क़ियामगाहों का आज घीराव‌

कोयला अस्क़ाम: वज़ीर-ए-आज़म और गडकरी की क़ियामगाहों का आज घीराव‌

जंतर मंत्र के इलावा अप्पोज़ीशन ज़ेर इक़तिदार रियास्तों में वुज़रा आला की क़ियाम गाहों पर भी एहतिजाज का प्रोग्राम । बी जे पी को निशाना बनाने पर किरण बेदी को एतराज़साबिक़ा टीम अन्ना वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और बी जे पी सरबराह नातन गडकरी की

जंतर मंत्र के इलावा अप्पोज़ीशन ज़ेर इक़तिदार रियास्तों में वुज़रा आला की क़ियाम गाहों पर भी एहतिजाज का प्रोग्राम । बी जे पी को निशाना बनाने पर किरण बेदी को एतराज़साबिक़ा टीम अन्ना वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और बी जे पी सरबराह नातन गडकरी की कल यहां क़ियाम गाहों का कोयला बलॉक अलाटमैंट मसले पर घीराव‌ करेगी हालाँकि मुमताज़ मैंबर किरण बेदी ने असल अप्पोज़ीशन पार्टी को निशाना बनाने पर अपने अदम इत्तिफ़ाक़ का इज़हार किया है।

इंडिया अगेंस्ट करप्शन की सरपरस्ती में समाजी कारकुनान छत्तीसगढ़ (रमन सिंह), मध्य प्रदेश (श्यौराज सिंह चौहान) और अडीशा (नवीन पटनाइक) में चीफ़ मिनिस़्टरों की क़ियाम गाहों का भी घीराव‌ करेंगे। छत्तीसगढ़ और एम पी बी जे पी ज़ेर इक़तिदार हैं जबकि अडीशा में बी जे डी हुकूमत है। अप्पोज़ीशन रियास्तों तक एहतिजाज में तौसीअ का ऐलान आज किया गया जबकि जुमेरात को इबतिदाई ऐलान वज़ीर-ए-आज़म और गडकरी की क़ियाम गाहों तक महिदूद था।

अरविंद (कजरीवाल) की जंतर मंत‌र रैली केलिए अपील की मुकम्मल तौर पर ताईद करती हूँ। जहां मेरा एहसास है कि हमें बरसर-ए-इक़तिदार पार्टी पर तवज्जु देने की ज़रूरत है, वहीं में उन के और दीगर के तमाम का अहाता करने के नुक़्ता-ए-नज़र का एहतिराम करती हूँ। ये वक़्त करप्शन के ख़िलाफ़ मुत्तहदा महाज़ बनाने का है। अगर हम बदस्तूर मुंतशिर रहें तो बद उनवान लोग इक़तिदार पर रह कर बचते रहेंगे।

बेदी ने इस तरह अपने टोइटर पयाम के ज़रीया इस मसले पर बी जे पी को निशाना बनाने के फ़ैसले पर अपना अदम इत्तिफ़ाक़ ज़ाहिर किया। कजरीवाल और दीगर ने इतवार के घीराव‌ का ऐलान कोयला बलॉक अलाटमैंट के बारे में सी ए जी रिपोर्ट की पेशकशी पर किया था, जिस में कहा गया कि हुकूमत को 2005०9 के दौरान मसह बिकती बोली के बगै़र अलाटमैंट की वजह से 1.86 लाख करोड़ रुपय का नुक़्सान होसकता है।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया था कि कोंग्रेस और बी जे पी इस मसले पर बाहम गठजोड़ रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT