Sunday , October 22 2017
Home / India / कोयला अस्क़ाम में सी बी आई के पास दो ताज़ा मुक़द्दमात दर्ज

कोयला अस्क़ाम में सी बी आई के पास दो ताज़ा मुक़द्दमात दर्ज

सी बी आई ने आज सेंटर्ल कालरीज़ कंपनी लिमेटेड और प्रकाश इंडस्ट्रीज़ के ख़िलाफ़ 2006-09 के दरमियान कोयला ब्लॉक्स के अलाटमेंट में मुबय्यना बे ज़ाबतगियों के सिलसिले में दो ताज़ा मुक़द्दमात दर्ज रजिस्टर करलिए हैं। ये केस दर्ज करने के फ़ौरी बाद स

सी बी आई ने आज सेंटर्ल कालरीज़ कंपनी लिमेटेड और प्रकाश इंडस्ट्रीज़ के ख़िलाफ़ 2006-09 के दरमियान कोयला ब्लॉक्स के अलाटमेंट में मुबय्यना बे ज़ाबतगियों के सिलसिले में दो ताज़ा मुक़द्दमात दर्ज रजिस्टर करलिए हैं। ये केस दर्ज करने के फ़ौरी बाद सी बी आई ने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर तलाशी अंजाम दी जिन में एफ आई आर में दर्ज इन कंपनियों के मुक़ामात शामिल हैं।

तहक़ीक़ाती एजंसी ने कहा कि तलाशी का काम दिल्ली , नागपुर , मुंबई और छत्तीसगढ़ में किया जा रहा है। मज़ीद दो केसों के रजिस्ट्रेशन के साथ कोयला ब्लॉक्स के अलाटमेंट में मुबय्यना बे ज़ाबतगी की तहकीकात के लिए सी बी आई की जानिब से दर्ज मुक़द्दमात की तादाद 18 तक जा पहुंची है।

दिल्ली की एक अदालत ने आज कोयला अस्क़ाम केस में नवभारत पावर प्राईवेट लमेटेएड् और इस के दो डायरेक्टरस के ख़िलाफ़ सी बी आई की दाख़िल करदा चार्ज शीट पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के लिए 2 मई की तारीख मुक़र्रर की है।

TOPPOPULARRECENT