Monday , October 23 2017
Home / World / कोरिया बोहरान : चीन, रूस से रोल अदा करने की अपील

कोरिया बोहरान : चीन, रूस से रोल अदा करने की अपील

सियोल, 12 अप्रैल (ए पी राईटर्ज़) जुनूबी कोरिया ने कहा है कि शुमाली कोरिया की जानिबसे फ़ौजी सरगर्मीयों में इज़ाफे़ के बाद निगरानी के अमल को मज़ीद सख़्त कर दिया गया है। जुनूबी कोरिया का ये इक़दाम प्योंग्यांग की जानिब से मशरिक़ी साहिल

सियोल, 12 अप्रैल (ए पी राईटर्ज़) जुनूबी कोरिया ने कहा है कि शुमाली कोरिया की जानिबसे फ़ौजी सरगर्मीयों में इज़ाफे़ के बाद निगरानी के अमल को मज़ीद सख़्त कर दिया गया है। जुनूबी कोरिया का ये इक़दाम प्योंग्यांग की जानिब से मशरिक़ी साहिली इलाक़े पर मिज़ाईल नसब करने के बाद किया गया है।

सियोल के ज़राए ने बताया कि जुमेरात को ऐसे इशारे नहीं मिले हैं कि जिन से ये तास्सुर मिले कि शुमाली कोरिया मिज़ाईल हमला करने के बिलकुल क़रीब है। ऐसी इत्तिलाआत भी हैं कि चीन ने शुमाली कोरिया जाने वाले अपने सय्याहों को रोक दिया है।

कई मुबस्सिरीन का ख़्याल है कि शुमाली कोरिया इस तनाज़े को मज़ीद हवा नहीं देगा क्योंकि उसे अंदाज़ा है कि जंग की सूरत में उसे शदीद नुक़्सान होगा,

लेकिन साथ ही मुबस्सिरीन का ये भी कहना है कि प्योंग्यांग के बारे में ग़लत अंदाज़े दरुस्त चाहिऐं क्योंकि ये मुलक कभी भी कुछ भी कर सकता है।

TOPPOPULARRECENT