Thursday , October 19 2017
Home / Sports / कोलकता का आज मुंबई के ख़िलाफ़ मुक़ाबला

कोलकता का आज मुंबई के ख़िलाफ़ मुक़ाबला

आई पी एल 7 की सर-ए-फ़हरिस्त टीम किंग्स एलेवन पंजाब को अपने गुजिश्ता मुक़ाबला में मात देने के बाद कोलकता नाईट रायडर्स टीम के हौसले काफ़ी बुलंद हैं और वो आज‌ मुंबई इंडियंस के ख़िलाफ़ यहां खेले जाने वाले मुक़ाबला में कामयाबी के सिलसिला को ब

आई पी एल 7 की सर-ए-फ़हरिस्त टीम किंग्स एलेवन पंजाब को अपने गुजिश्ता मुक़ाबला में मात देने के बाद कोलकता नाईट रायडर्स टीम के हौसले काफ़ी बुलंद हैं और वो आज‌ मुंबई इंडियंस के ख़िलाफ़ यहां खेले जाने वाले मुक़ाबला में कामयाबी के सिलसिला को बरक़रार रखने की ख़ाहिश‌ होगी।

गुजिश्ता मुक़ाबला में दोनों टीमों का सामना मुत्तहदा अरब इमारात में खेले गए टूर्नामेंट के शुरुआती मुक़ाबला में हुआ था जहां कोलकता नाईट रायडर्स ने कामयाबी हासिल करते हुए टूर्नामेंट का बेहतर शुरुआत‌ किया था। कोलकता इस कामयाबी के बाद जीत के लिए कोशिश कररही थी लेकिन गुजिश्ता दो मुक़ाबलों में यके बाद दीगरे कामयाबी और ख़ुसूसन यहीं कटक में ताक़तवर पंजाब के ख़िलाफ़ कामयाबी में गौतम गंभीर की क़ियादत टीम के खिलाड़ियों के हौसले काफ़ी बुलंद करदिए हैं।

आज‌ के मुक़ाबला में कोलकता 9 मुक़ाबलों के बाद 4 जीत के ज़रिया टूर्नामेंट की चौथी टीम की बहैसियत शामिल‌ करेगी और कामयाबी के ज़रिया प्ले आफ़ में रसाई के इमकानात को बरक़रार रखने के लिए कोशिश‌ होगी। कोलकता के लिए ख़ुश आइंद हैकि इस का बैटिंग शोबा दिल्ली डियर डेविल्स और पंजाब के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा करते हुए टीम की कामयाबी को यक़ीनी बनाया है।

कप्तान गौतम गंभीर के इलावा रॉबिन उथप्पा, मनीष पांडे ने बेहतर मुज़ाहरा किया है जबकि बौलरों ने पंजाब को 149 रन‌ तक महदूद रखते हुए अपने एतिमाद को बुलंद किया है। दूसरी जानिब मुंबई इंडियंस ने सन राइज्स हैदराबाद के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल करते हुए प्ले आफ़ में अपनी रसाई के इमकानात को बरक़रार रखा है।

मुंबई के लिए कप्तान रोहित शर्मा और केरन पोलार्ड के इलावा गुजिश्ता मुक़ाबला में अंबाती रायडू की निस्फ़ सेंचुरी है।

TOPPOPULARRECENT