Thursday , October 19 2017
Home / India / कोलकता में इस्मत रेज़ि का शिकार ख़ातून की मौत

कोलकता में इस्मत रेज़ि का शिकार ख़ातून की मौत

कोलकता

कोलकता

शहर कोलकता के इलाक़ा पार्क स्टरीट में इस्मत रेज़ि का शिकार एक ख़ातून आज ईलाज के दौरान हॉस्पिटल में फ़ौत होगई जिस की फरवरी 2012 में चलती कार में इस्मत रेज़ि की गई थी और हुसूल इंसाफ़ के लिये हुकूमत मग़रिबी बंगाल के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद कररही थी ये ख़ातून 2012 में दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि केस के बाद टेली वीज़न पर इंटरव्यू देते हुए मंज़रे आम पर आई थी।

उसे चंद दिन क़बल अलालत के बना एक हॉस्पिटल में शरीक करवाया गया था आज सुबह फ़ौत होगई । जवाइंट कमिशनर पुलिस ( क्राईम ) पल्प कांटी घोष ने ये इत्तेला दी । तक़रीबा 30 साला ख़ातून की 6 फरवरी 2012 की शब इलाक़ा पार्क स्टरीट में चलती कार में इस्मत रेज़ि की गई थी जब कि इस ख़ातून को 5 नौजवानों ने एक पप् (शराब ख़ाना ) के बाहर से उठा लिया था।

अगरचे कि पुलिस ने 3 मुल्ज़िमीन को जेल भेज दिया लेकिन दीगर 2 बिशमोल असल मुल्ज़िम हुनूज़ मफ़रूर है । इस वाक़िये पर मुल्क भर में बरहमी का इज़हार किया गया था क्यों कि सरकारी इंतेज़ामीया ने इब्तिदा-ए-में कहा था कि इस्मत रेज़ि का वाक़िया एक मन घड़त कहानी है ताकि इंतेज़ामीया को रुसवा किया जाये , हत्ता के चीफ मिनिस्टर ममता बनर्जी ने भी इस केस को फ़र्ज़ी क़रार दिया था।

TOPPOPULARRECENT