Tuesday , October 17 2017
Home / District News / कोहीर में तेलुगू देशम की यौमे तासीस तक़रीब

कोहीर में तेलुगू देशम की यौमे तासीस तक़रीब

कोहीर, 30 मार्च: कोहीर मंडल तेलुगू देशम क़ाइदीन ने कोहीर मंडल के मौज़ा कोयली चोहराये पर तेलुगू देशम पार्टी के 32 वीं यौमे तासीस के मौक़े पर पार्टी पर्चम लैहराया। बादअज़ां जनाब मुहम्मद शौकत अली साबिक़ सदर नशीन कोहीर मंडल ने पार्टी कारकुन

कोहीर, 30 मार्च: कोहीर मंडल तेलुगू देशम क़ाइदीन ने कोहीर मंडल के मौज़ा कोयली चोहराये पर तेलुगू देशम पार्टी के 32 वीं यौमे तासीस के मौक़े पर पार्टी पर्चम लैहराया। बादअज़ां जनाब मुहम्मद शौकत अली साबिक़ सदर नशीन कोहीर मंडल ने पार्टी कारकुनों को मुख़ातिब करते हुए कहा कि 29 मार्च 1982 में आँजहानी चीफ़ मिनिस्टर एन टी रामा राव‌ ने तेलुगू देशम पार्टी का क़ियाम अमल में लाया था और सिर्फ़ 9 माह के अंदर कांग्रेस पार्टी से इक़तिदार हासिल करलिया था।

उस वक़्त रियासत की अवाम कांग्रेस हुकूमत से बदज़न और आजिज़ आचुकी थी, एन टी रामा राव‌ ने ग़रीब और पसमांदा तबक़ात के लिए कई इसकीमात रूबा अमल लाते हुए रियासत में ख़ुशहाली लाई थी। आज रियासत की अवाम कांग्रेस पार्टी के दस साला दौर-ए‍इक़्तेदार में परेशान हाल होगई है। ग़ैर मालना बर्क़ी कटौती से किसानों की फ़सलें तबाह हो रही हैं। रियासती हुकूमत हर महाज़ में नाकाम होचुकी है।

उन्होंने पेश क़ियासी करते हुए कहा कि 2014 के असेम्बली इंतिख़ाबात में तेलुगू देशम पार्टी भारी अक्सरीयत से कामयाब होजाएगी और चंद्रबाबू नायडू रियासत के चीफ़ मिनिस्टर होंगे। इस मौक़े पर कोहीर सदर तेलुगू देशम नरसिमह‌लो गौड़ और मानिया गौड़ ने भी मुख़ातिब किया। अज़ीमुद्दीन देगवाल, कृष्णा एस सी सिल कन्वीनर के इलावा पार्टी क़ाइदीन की कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT