Tuesday , October 17 2017
Home / AP/Telangana / क्या बीजेपी क़ाइदीन के सिवा तमाम हिन्दुस्तानी ग़द्दार हैं?:सुधाकर रेड्डी

क्या बीजेपी क़ाइदीन के सिवा तमाम हिन्दुस्तानी ग़द्दार हैं?:सुधाकर रेड्डी

हैदराबाद 23 फ़रवरी: सीपी आई के क़ौमी सेक्रेटरी एस सुधाकर रेड्डी ने दरयाफ़त किया कि आया बीजेपी क़ाइदीन के सिवा दुसरे तमाम हिन्दुस्तानी ग़द्दार या धोका बाज़ हैं?। उन्होंने इस मसले पर बीजेपी और आरएसएस क़ाइदीन की सख़्त मज़म्मत करते हुए इल्ज़ाम किया कि सिंह परिवार के क़ाइदीन ने तहिरीक-ए-आज़ादी में हिस्सा नहीं लिया था और अब कमीयूनिसटों की हुब्ब-उल-व्तनी पर सवाल उठा रहे हैं।

सुधाकर रेड्डी ने सीपीआई के रियासती हैड क्वार्टर्स मख़दूम भवन में एक मीटिंग से ख़िताब करते हुए कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की मज़म्मत करने वालों से बीजेपी और आरएसएस के क़ाइदीन मुल्क छोड़ देने का मुतालिबा कर रहे हैं हालाँकि मुल्क के असल ग़द्दार तो बीजेपी और आरएसएस क़ाइदीन ही हैं। कमीयूनिसट लीडर ने कहा कि अक़लियतों और दलितों पर हमले करने वाले बीजेपी और आरएसएस कारकुन अब कमीयूनिसटों पर भी हमलों पर उतर आए हैं।

उन्होंने कहा कि महात्मा गांधी के क़ातिल गोडसे का मुजमसा नसब करने का मुतालिबा करने वाले साक्षी महाराज से सवाल करने की बीजेपी क़ाइदीन में हिम्मत नहीं हैं। सुधाकर रेड्डी ने इल्ज़ाम लगाया कि जय एन यू स्टूडेंटस यूनीयन के सदर कन्हैया कुमार के ख़िलाफ़ झूटा मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

उन्होंने मर्कज़ी हुकूमत के इंतेक़ामी रवैया के ख़िलाफ़ सीपीआई की जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी। सुधाकर रेड्डी ने दावा किया कि नरेंद्र मोदी चाय वाला नहीं हैं बल्कि वो एक होटल मालिक के बेटे हैं। कमीयूनिसट लीडर ने इल्ज़ाम आइद किया कि एनडीए हुकूमत सिर्फ कॉर्पोरेट्स सरमायाकारों और सनअतकारों के लिए काम कर रही हैं।

मोदी हुकूमत ताहाल 10 लाख करोड़ रुपये अपनी जेब में उतार चुकी है। सुधाकर रेड्डी ने कहा कि मोदी हुकूमत को इक़तिदार से बेदखल करने के लिए कोई साज़िश नहीं की जा रही हैं बल्कि सिर्फ़ कॉर्पोरेट्स ही मोदी हुकूमत की इक़तिदार से बेदखली की साज़िश तैयार कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT