Tuesday , September 19 2017
Home / Khaas Khabar / क्या मोदी कुँवें के मेंढ़क बन कर रहीं? वेंकया नायडू

क्या मोदी कुँवें के मेंढ़क बन कर रहीं? वेंकया नायडू

हैदराबाद 21 अगस्त: मर्कज़ी वज़ीर एम वेंकया नायडू ने कांग्रेस को शदीद तन्क़ीदों का निशाना बनाया जो नरेंद्र मोदी को सय्याह वज़ीर-ए-आज़म क़रार दे रही है।

उन्होंने कहा कि क्या कांग्रेस चाहती हैके वज़ीर-ए-आज़म कुँवें के मेंढ़क की तरह एक ही जगह बैठें रहीं। उन्होंने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन ये कहते हैंके नरेंद्र मोदी सय्याह (वज़ीर-ए-आज़म) हैं। क्या उस का मतलब ये हैके उन्हें सिर्फ एक ही जगह बैठीं रहना चाहीए? क्या उन्हें कुँवें के मेंढ़क की तरह होना चाहीए? किसी कुँवें में मेंढ़क अन्दर बैठ कर सिर्फ आवाज़ करता है।

लोक सभा में कांग्रेस लीडर मल्लिकार्जुन खरगे ने नरेंद्र मोदी को सय्याह वज़ीर-ए-आज़म से ताबीर करते हुए कहा था कि उनके पास बैरूनी ममालिक में तक़रीरों के लिए वक़्त है लेकिन पार्लियामेंट में शिरकत के लिए वक़्त नहीं। वेंकया नायडू ने कहा कि पिछ्ले साल जब एन डी ए को इक़तिदार हासिल हुआ, उस वक़्त मुल्क़ कई मसाइल जैसे कमज़ोर मआशी तरक़्क़ी, रुपये की क़दर में गिरावट और मालीयाती ख़सारे से दो-चार था और मुसाबिक़त में उसे दुसरे ममालिक की सफ़ में लाने के लिए एसा करना ज़रूरी है।

वेंकया नायडू ने कहा कि मोदी इस सूरत-ए-हाल को दरुस्त बनारहे हैं और अब हाल ये हैके एक साल में शरह तरक़्क़ी 4.6 फ़ीसद से बढ़कर 7.3 फ़ीसद हो गई है। मोदी की दुनिया-भर में सराहना की जा रही है। इस का एक सबूत सदर अमरीका बारक ओबामा की दस्तख़त के साथ बैन-उल-अक़वामी शुमारा में आर्टीकल की इशाअत है।

TOPPOPULARRECENT