Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / क्या हुकूमत तोगाड़िया को जेल में डालेगी?

क्या हुकूमत तोगाड़िया को जेल में डालेगी?

हैदराबाद।12 जनवरी : विश्व हिन्दू परिषद के इंटरनेशनल जनरल सेक्रेटरी प्रवीण तोगाड़िया ही ख़ुद को मावराए क़ानून नहीं समझते, बल्के हमारी पुलिस भी कुछ ऐसा ही सोचती है। यही वजह है कि उनके ख़िलाफ़ मुनाफ़िरत फैलाने के एक से ज़ाइद मुक़द्दमात दर्ज

हैदराबाद।12 जनवरी : विश्व हिन्दू परिषद के इंटरनेशनल जनरल सेक्रेटरी प्रवीण तोगाड़िया ही ख़ुद को मावराए क़ानून नहीं समझते, बल्के हमारी पुलिस भी कुछ ऐसा ही सोचती है। यही वजह है कि उनके ख़िलाफ़ मुनाफ़िरत फैलाने के एक से ज़ाइद मुक़द्दमात दर्ज होने के बावजूद वो आंध्र प्रदेश ख़ासकर हैदराबाद का वक़फे वक़फे से दौरा करते रहते हैं और पुलिस उन को गिरफ़्तार करना तो दरकिनार उन से पूछगुछ करना भी मुनासिब नहीं समझती।

वो अपनी तुर्श रवी और मुसलमानों के ख़िलाफ़ ज़हर घोलने में बदनाम हैं। ताज्जुब ख़ेज़ अमर ये है कि हमारी पुलिस‌ अपने तौर पर उस वक़्त तक हरकत में नहीं आती, जब लक कि इस नफ़रत अंगेज़ तक़ारीर के बाद शहर के हालात बिगड़ ना जाएं, और जब कभी ऐसा होता है तो पुलिस की कार्यवाहियां सिर्फ़ वक़्ती होती हैं।

पुलिस ने एसे नफ़रत फैलाने वाले मुक़र्रिरीन के ख़िलाफ़ कभी भी अपने इख़्तयारात का इस्तिमाल करते हुए उन्हें शहर में दाख़िल होने से बाज़ रखने की कोशिश नहीं की।

सिर्फ़ एक पुलिस ओहदेदार एम वि कृष्णा राव‌ ने ये एलान किया था कि अगर प्रवीण तोगाड़िया हैदराबाद आएंगे तो वो उन्हें गिरफ़्तार करलींगे मगर बदक़िस्मती से उन का बहुत जल्द तबादला होगया और फिर इस के बाद ना जाने कितनी बार वो हैदराबाद के दौरा में हिन्दुस्तानियों को मज़हब की बुनियाद पर बांटने की कोशिशें करते रहे।

काश के हमारी पुलिस अपने तौर पर कार्रवाई करती तो आज हैदराबाद के हालात एसा रुख़ इख़तियार नहीं करते। इसी तरह अब भी पुलिस उसे टेली वीज़न केबल चैनलस के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई नहीं कररही है जो ज़हर अफ़्शानी करते रहते हैं।

वो एक अरसा-ए-दराज़ से हैदराबाद और रियासत का दौरा करते आरहे हैं और जब कभी यहां अवाम यह मीडिया से ख़िताब करते हैं अपनी ज़हर अफ़्शानी के ज़रीये यहां के माहौल को कशीदा बनाकर चले जाते हैं।

उन के ख़िलाफ़ अगरचे ग्रेटर हैदराबाद में चैतन्या पूरी पुलिस स्टेशन और एस आर नगर पुलिस स्टेशन में अलहदा अलहदा मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं मगर उन के ख़िलाफ़ मामूली नवीत के दफ़आत लगाए गए हैं जिस से ये साफ़ ज़ाहिर होता है कि हमारी पुलिस मुनाफ़िरत फैलाने वालों के साथ इमतियाज़ी सुलूक करती है।

हिन्दु फ़िर्क़ा वारीयत का मुज़ाहरा करने वाले क़ाइदीन में सिर्फ़ प्रवीण तोगाड़िया ही शामिल नहीं हैं बल्के इस फ़हरिस्त में ना सिर्फ़ आर एस एस, बजरंग दल के क़ाइदीन शामिल हैं बल्के कुछ ठेट मज़हबी रहनुमा भी शामिल हैं।

अब मालूम हुआ है कि प्रवीण तोगाड़िया एक बार फिर रियासत का दौरा करने वाले हैं। वो /28 जनवरी को विजयवाडा रवानगी के दौरान हैदराबाद में भी तवक्कुफ़ करेंगे।

प्रवीण तोगाड़िया पर ये इल्ज़ाम है कि जब कभी हैदराबाद में क़ियाम करते हैं वो समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात के मुक़ामी अफ़राद से मुलाक़ात करते हुए उन की ज़हन साज़ी करते हैं और मुसलमानों के ख़िलाफ़ इश्तिआल अंगेज़ी के लिए उकसाते हैं।

पिछ्ले दौरा-ए-हैदराबाद के मौके पर प्रवीण तोगाड़िया ने शहर के डाक्टरों और वुकला से मुलाक़ात की थी और उन की कौंसलिंग की थी। प्रवीण तोगाड़िया ने अपने पिछले दौरा के मौके पर चारमीनार से मुत्तसिल भाग्य लक्ष्मी मंदिर की तौसी के तनाज़ा के तनाज़ुर में ये दावा किया था कि हैदराबाद को ए विध्या बनादिया जाएगा।

एसा नहीं है कि क़ानून में इसी कोई गुंजाइश नहीं कि नफ़रत फैलाने वालों के ख़िलाफ़ कोई पेशगी कार्रवाई नहीं की जा सकती।

TOPPOPULARRECENT