Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / क‌लैक्टर हैदराबाद मिस्टर मुर्तज़ा अली रिज़वी से ए पी उर्दू कौंसल के वफ़द की मुलाक़ात

क‌लैक्टर हैदराबाद मिस्टर मुर्तज़ा अली रिज़वी से ए पी उर्दू कौंसल के वफ़द की मुलाक़ात

हैदराबाद । 17 । सितंबर : आंधरा प्रदेश उर्दू कौंसल के एक वफ़द ने आज सुबह दफ़्तर कुलैक्टर वाक़्य नामपली आबिद रोड पर पहुचकर मिस्टर मीर मुर्तज़ा अली रिज़वी कुलैक्टर से मुलाक़ात की और उन्हें शहरीयों महबान उर्दू की जानिब से हालिया अर्सा

हैदराबाद । 17 । सितंबर : आंधरा प्रदेश उर्दू कौंसल के एक वफ़द ने आज सुबह दफ़्तर कुलैक्टर वाक़्य नामपली आबिद रोड पर पहुचकर मिस्टर मीर मुर्तज़ा अली रिज़वी कुलैक्टर से मुलाक़ात की और उन्हें शहरीयों महबान उर्दू की जानिब से हालिया अर्सामें बहैसीयत कुलैक्टर हैदराबाद जायज़ा लेने पर मुबारकबाद दी और नेक ख़ाहिशात काइज़हार किया और गुलदस्ता हवाले किया । वफ़द जिस में सदर नशीन कौंसल सय्यद मुज्तबा आब्दी डाक्टर अनीस इक़बाल सय्यद इफ़्तिख़ार हुसैन सय्यद शकील आब्दी और मुहम्मद ताज उद्दीन शामिल थे ।

वफ़द ने अपनी पेश करदा याददाश्त में कहा कि तमाम दफ़ातिर में उर्दू दां अफ़राद का तक़र्रुर किया जाय । उर्दू में दरख़ास्तें क़बूल करने की हिदायत दें और शाहराहों के नाम पर उर्दू तहरीर हो । बैंकों आर टी सी बसों दफ़ातिर पर उर्दू का इंदिराज कराईं और उर्दू से इंसाफ़ करें । इस पर मौसूफ़ ने कहा कि वो इस ताल्लुक़से महिकमों को हिदायत देंगे ।।

TOPPOPULARRECENT