Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / ख़ज़ाना की तलाश , चंद अशिया की दस्तयाबी का दावा

ख़ज़ाना की तलाश , चंद अशिया की दस्तयाबी का दावा

क़ौमी मादनियाती तर्क्कियाती कारपोरेशन ( एन एम डी सी ) ने सोमाजी गोड़ा के विद्या रायना स्कूल में नाम निहाद दफ़ीना की तलाश की तमाम तहकीकात मुकम्मल करलिया है । तवक़्क़ो है कि जुमेरात तक हुकूमत को रिपोर्ट पेश की जाएगी । महिकमा आसार क

क़ौमी मादनियाती तर्क्कियाती कारपोरेशन ( एन एम डी सी ) ने सोमाजी गोड़ा के विद्या रायना स्कूल में नाम निहाद दफ़ीना की तलाश की तमाम तहकीकात मुकम्मल करलिया है । तवक़्क़ो है कि जुमेरात तक हुकूमत को रिपोर्ट पेश की जाएगी । महिकमा आसार क़दीमा-ओ-अजाइब घर के डायरेक्टर प्रोफेसर पाचना रेड्डी ने कहा कि एन एम डी सी के ओहदेदारों ने इस इलाक़ा का तफ़सीली जायज़ा लिया है और मौसूला मालूमात पर मुकम्मल तहकीकात किए गए हैं।

साईंसी ज़ाबतों के मुताबिक़ मौसूला मालूमात के चंद हिस्सों को क़बूल ना करते हुए दीगर हिस्सों को काबिल यक़ीन समझा गया जिन पर तहकीकात की तकमील के बाद जुमेरात तक हुकूमत को रिपोर्ट पेश करदी जाएगी । प्रोफेसर चन्ना रेड्डी ने कहा कि अगर ज़रूरी हो तो बाद में मज़ीद खुदाई की जाएगी । एन एम डी सी ओहदेदारों ने दावा किया कि इस मुक़ाम पर चंद अशिया ओर तामेरी ढांचा मौजूद है ।

लेकिन तहकीकात की तकमील से कब्ल उन के बारे में नतीजा अख़ज़ करना कब्ल अज़ वक़्त होगा । प्रोफेसर चन्ना रेड्डी ने इस बात से इत्तिफ़ाक़ किया और कहा कि इन एम डी सी के ओहदेदार ताहाल दस्तयाब अशियाकी नौइयत की तौसीक़ नहीं करसकते ।

TOPPOPULARRECENT