Tuesday , August 22 2017
Home / Khaas Khabar / ख़ुदकुश बम्बार मुर्ग़ी दाइश का नया जंगी चाल

ख़ुदकुश बम्बार मुर्ग़ी दाइश का नया जंगी चाल

शाम और इराक़ में सरगर्म दहश्तगर्द तंज़ीम दौलत इस्लामी “दाइश” की जानिब से आए दिन नए जंगी चालें सामने आ रहे हैं। मुख़ालिफ़ीन के मफ़ादात पर जंगजूओं के ज़रीये ख़ुदकुश हमले और बारूद से भरी कारों के ज़रीये धमाकों के रिवायती तरीक़ों के बाद अब शिद्दत पसंदों ने “ख़ुदकुश मुर्ग़ी” का नया जंगी चाल इस्तिमाल करना शुरू किया है। “दाइश” के जंगजू अपने हदफ़ को निशाना बनाने के लिए मुर्ग़ीयों के साथ बारूद बांध कर उन्हें हदफ़ की तरफ़ रवाना करते हैं और क़रीब पहुंचने पर रेमोर्ट कंट्रोल की मदद से उन्हें उड़ा दिया जाता है।

बर्तानवी अख़बार डेली मेल ने “दाइश” के इस नए जंगी हरबे से पर्दा उठाते हुए बताया है कि “दाइशी” जंगजूओं ने इराक़ के फ़लूजा शहर में मुख़ालिफ़ीन के कैम्पों और फ़ौजी मराकिज़ को “ख़ुदकुश मुर्ग़ीयों” के ज़रीये धमाकों का निशाना बनाया और ये तजुर्बा काफ़ी मूअसिर साबित हुआ है।

अख़बार ने ऐसी ही एक ख़ुदकुश बमबार “मुर्ग़ी” की तस्वीर भी शाय की है जिस पर बारूद बांधा गया है। ताहम आज़ाद ज़राए से इस की तसदीक़ नहीं हो सकी। सोशल मीडीया पर भी ये तस्वीर “इस्लामिक स्टेट” के हामी और मुख़ालिफ़ीन अपने अपने मख़सूस प्रोपेगंडे के लिए ख़ूब इस्तिमाल कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT