Wednesday , September 20 2017
Home / Khaas Khabar / ख़ुशकुन तक़ारीर से ग़रीबों का पेट नहीं भरता

ख़ुशकुन तक़ारीर से ग़रीबों का पेट नहीं भरता

मुंबई: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज एक सवाल किया है कि ग़रीबों के मसाइल पर वो ख़ामोश क्यों हैं, और ये इद्दिआ किया कि बहुत जल्द बीजेपी हुकूमत अपनी साख खो देगी। शुमाल मुंबई में सब अर्बन मलाड के मुक़ाम पर पार्टी कारकुनों की एक रैली को मुख़ातिब करते हुए राहुल ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म तो बेहतरीन तक़ारीर करते हैं लेकिन ग़रीबों को दरपेश मसाइल पर ख़ामोश रहते हैं।

उन्होंने पार्टी कारकुनों से कहा कि बाहमी इख़तेलाफ़ात फ़रामोश करके मुत्तहदा तौर पर काम करें ताकि कांग्रेस दुबारा बरसरे इक़्तेदार लाया जा सके। कांग्रेस लीडर ने तिल्संगरात‌ के मौक़े पर अवाम को मराहठी ज़बान में मुबारकबाद दी और पार्टी लीडरों से अपील की कि गिरोह बंदीयों से बाज़ आजाऐं।

उन्होंने कहा कि किसी भी हुकूमत का एतबार दो तीन साल में मुतज़लज़ल होजाता है लेकिन बीजेपी हुकूमत का बहुत जल्द भ्रम टूटने वाला है। उन्होंने बताया कि इन दिनों सनती तरक़्क़ी और बैरूनी सरमायाकारी के चर्चे हैं जो कि बहुत अच्छी बात है लेकिन मुल्क में ग़रीब लोग और मेहनत-कश भी रहते हैं जिन्हें हुकूमत ने यकसर फ़रामोश कर दिया है।

सितम ज़रीफ़ी ये है कि मसाइब-ओ-आलाम से दो-चार किसानों की हालत अबतर हो गई है जबकि ग़रीबों और हॉकर्स का कोई पुरसान-ए-हाल नहीं है। राहुल गांधी ने तंज़िया अंदाज़ में कहा कि नरेंद्र मोदी क्लीन इंडिया की बात करते हैं और उनके वुज़रा झाड़ू लेकर सड़कों की सफ़ाई कर रहे हैं लेकिन शहर मुंबई में कूड़ा क्रकेट का ढेर लगा हुआ है, सिर्फ तक़ारीर और मीडिया में तशहीर के ज़रिये सफ़ाई नहीं की जा सकती।

उन्होंने ये इन्किशाफ़ किया कि उत्तरप्रदेश में कई लोगों ने क्लीन इंडिया मिशन के तहत तामीर-कर्दा बैत उल-ख़लाओं को मुनहदिम कर दिया है। राहुल गांधी ने कहा कि बरबन मुंबई म्यूनसिंपल कारपोरेशन का बजट हज़ारों करोड़ का है लेकिन हुकूमत स्मार्ट सिटी मुंबई के लिए सिर्फ100करोड़ रुपये फ़राहम कर रही है और जब कांग्रेस इक़्तेदार में थी उस वक़्त नांदेड़ जैसे शहर को2,000 करोड़ रुपये मुख़तस किए थे।

अगर शहर मुंबई को फिर एक-बार ख़ूबसूरत और तरक़्क़ी याफताह बनाना है तो मेयर के ओहदे के लिए कांग्रेस उम्मीदवार को कामयाब बनाने की ज़रूरत है। उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि कांग्रेस की कामयाबी का पहला ज़ीना मुंबई होगा और इसके बाद रियासत और फिर मर्कज़ में हुकूमत तशकील दी जाएगी।

राहुल गांधी ने बताया कि शहर में कल पदयात्रा के दौरान ग़रीबों के बर्क़ी शरहों पर नज़र-ए-सानी के लिए हुकूमत पर दबाओ डाला जाएगा। इस मौक़े पर राहुल गांधी ने मरहूम गुलूकार मुहम्मद रफ़ी के फ़र्ज़ंद शाहिद रफ़ी की कांग्रेस में शमूलियत का ऐलान किया जबकि रैली से मुख़ातिब करते हुए महाराष्ट्र प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर संजय निरूपम ने कहा कि मुंबई और महाराष्ट्र से बीजेपी।

शिवसेना हुकूमत को बेदखल करने तक जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी। इलावा अज़ीं साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर अशोक चौहान एआईसीसी जनरल सेक्रेटरी मुकुल वासनिक असेम्बली में अपोज़िशन लीडर राधा कृष्णा पाटेल ने भी मुख़ातिब किया|

TOPPOPULARRECENT