Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / ख़ुसरो पाशाह के अचानक दौरा पर मुक़ामी लोगों ने ली राहत की सांस

ख़ुसरो पाशाह के अचानक दौरा पर मुक़ामी लोगों ने ली राहत की सांस

मस्जिद दोस्तुल्लाह बेग (रह) , बेगम बाज़ार के क़ब्रिस्तान पर मुक़ामी पहलवान अभीमन्यू के नाजायज़ कब्ज़े से परेशान मोसल्लियों और मुक़ामी अफ़राद ने उस वक़्त राहत की सांस ली जब सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड मौलाना ख़ुसरो पाशाह बाद नमाज़ जुम

मस्जिद दोस्तुल्लाह बेग (रह) , बेगम बाज़ार के क़ब्रिस्तान पर मुक़ामी पहलवान अभीमन्यू के नाजायज़ कब्ज़े से परेशान मोसल्लियों और मुक़ामी अफ़राद ने उस वक़्त राहत की सांस ली जब सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड मौलाना ख़ुसरो पाशाह बाद नमाज़ जुमा अचानक इस मस्जिद को पहुंचकर तफ़सीली मुआइना किया।

उन के दौरा के मौक़ा पर अभीमन्यू के पट्ठे हक्का-बक्का रह गए और अपने सेल फोन्स के ज़रीए ख़ुसरो पाशाह की तसावीर लेनी शुरू कर दीं । दूसरी जानिब ख़ुसरो पाशाह ने जो वक़्फ़ बोर्ड की टीम के साथ वहां पहूंचे थे कहा कि वो हर हाल में इस मौक़ूफ़ा अराज़ी को गैर समाजी अनासिर से महफ़ूज़ रखने के लिए ज़रूरी इक़दामात करेंगे ।

मुक़ामी अफ़राद ने बताया कि कम अज़ कम सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड के दौरा से गैर समाजी अनासिर के हौसले पस्त हुए हैं अगर ख़ुसरो पाशाह इसी तरह शहर के दीगर मुक़ामात पर मौक़ूफ़ा जायदादों पर किए जा रहे नाजायज़ क़ब्ज़ों को रोकने के लिए इक़दामात करें तो सारे हिंदुस्तान में रियासती वक़्फ़ बोर्ड एक मिसाली बोर्ड बन जाएगा।

TOPPOPULARRECENT