Tuesday , October 17 2017
Home / District News / खेल कूद से दिमाग़ी राहत और इत्तिहाद को फ़रोग़

खेल कूद से दिमाग़ी राहत और इत्तिहाद को फ़रोग़

निज़ामाबाद, 05 फरवरी: आपस में इत्तिहाद पैदा करने के लिए खेल कूद को फ़रोग़ दें तो बेहतर होगा। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला जज निज़ामाबाद में पुलिस, वुकला और सहाफ़ीयों के दरमियान कल क्रिकेट मैच‌ के इनइक़ाद के मौक़े पर किया। इस क्रिकेट मैच का

निज़ामाबाद, 05 फरवरी: आपस में इत्तिहाद पैदा करने के लिए खेल कूद को फ़रोग़ दें तो बेहतर होगा। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला जज निज़ामाबाद में पुलिस, वुकला और सहाफ़ीयों के दरमियान कल क्रिकेट मैच‌ के इनइक़ाद के मौक़े पर किया। इस क्रिकेट मैच का इफ़्तिताह ज़िला जज रवी कुमार ने किया।

उन्होंने कहा कि मुलाज़मीन फ़राइज़ की अंजाम दही में हमेशा मसरूफ़ रहते हैं जिस की वजह से एक दूसरे से ताल्लुक़ात पैदा करना मुश्किल होजाता है अगर इस तरह के खेल होते रहे तो आपस में इत्तिहाद के इलावा जिस्मानी और दिमाग़ी तौर पर भी राहत हासिल होगी। जबकि इस मैच‌ में एस पी निज़ामाबाद विक्रम जीत दगल ने भी शिरकत की।

बार एसोसी एष्ण टीम के कप्तान ए राजिंदर रेड्डी और एस पी इलेवन टीम के कप्तान, प्रेस इलेवन टीम के ए पीयू डब्लयू जे के सदर ए साईलो ने कप्तानी की। ज़िला जज रवी कुमार ने खिलाड़ियों के तआरुफ़ के साथ मैच‌ का इफ़्तिताह किया और इस प्रोग्राम में ज़िला फ़स्ट क्लास एडीशनल जज जगजीवन कुमार, एडीशनल डिस्ट्रिक्ट मजिस्ट्रेट राधा कृष्णा चौहान, बार एसोसी एष्ण के सदर लंबा गौड़, सेक्रेटरी भास्कर,आरमोर डी एस पी के नरसिम्हा और दीगर ने भी इस मौक़े पर शिरकत की।

एस पी इलेवन,बार एसोसी एष्ण इलेवन के दरमियान हुए मुक़ाबले में एस पी इलेवन ने 20 ओवर में 5 विकेट के नुक़्सान से 142 रंज़ बनाए। एस पी 50 रंज़ बनाते हुए नोट आउट रहे। 143 के कामयाबी के निशाने से बार एसोसी एष्ण इलेवन टीम ने 20 ओवर में 124 रंज़ बनाए। जबकि दूसरे मुक़ाबला बार एसोसी एष्ण और प्रेस इलेवन टीम के दरमियान हुए मुक़ाबले में बार एसोसी एष्ण ने 5 विकेट के नुक़्सान से 157 रंज़ बनाए जबकि प्रेस इलेवन टीम ने 136 रंज़ बनाकर ऑल आउट होगए। एस पी ने 50 रंज़ बनाते हुए नोट आउट रहे और उन्हें मैन आफ़ दी मैच‌ दिया गया।

TOPPOPULARRECENT