Monday , October 23 2017
Home / Crime / खोकरा झार में तशद्दुद जारी , अंदरून तीन यौम 3 हलाक ,पनाह गज़ीन कैम्पों की हालत भी खराब

खोकरा झार में तशद्दुद जारी , अंदरून तीन यौम 3 हलाक ,पनाह गज़ीन कैम्पों की हालत भी खराब

गोहाटी, १३ नवंबर (पीटीआई) आसाम के ज़ीरीं इलाक़ा में नसली तशद्दुद का सिलसिला जारी है जिस में खोकरा झार ज़िला ऐसा मुक़ाम बन कर सामने आया है जहां हज़ारों मुसलमानों को क़त्ल कर दिया गया।

गोहाटी, १३ नवंबर (पीटीआई) आसाम के ज़ीरीं इलाक़ा में नसली तशद्दुद का सिलसिला जारी है जिस में खोकरा झार ज़िला ऐसा मुक़ाम बन कर सामने आया है जहां हज़ारों मुसलमानों को क़त्ल कर दिया गया।

ताज़ा तरीन वाक़िया में एक किसान को हलाक कर दिया गया। इस तरह तशद्दुद के वाक़ियात जो दरमयानी वक़फ़ा में थम गए थे , लेकिन हफ़्ता के बाद इन में इज़ाफ़ा हो गया और अब तक मरने वालों की तादाद 3 हो चुकी है। पुलिस ने बताया कि एक किसान को उस वक़्त गोली मार कर हलाक कर दिया गया जब वो अपने धान के खेतों की जानिब जा रहा था।

इस वाक़िया के बाद मुक़ामी और पड़ोसी इलाक़ा बंगला बाड़ी के साकिनान सैंकड़ों की तादाद में जमा हो गए जिन के हाथों में लाठीयां और तीर कमान थे। उन्होंने बोडोलैंड टियर के ख़िलाफ़ शदीद एहतिजाज किया क्योंकि BTAD इस इलाक़ा में अमन-ओ-अमान क़ायम रखने में नाकाम हो चुका था।

इन हालात पर नज़र रखने के लिए पुलिस, सी आर पी एफ़ और दीगर नियम फ़ौजी दस्तों को पहले ही वहां तैनात किया गया है लेकिन कशीदगी वाले इलाक़ों में उन्हें ज़ाइद चौकसी की हिदायत की गई है। इलाक़ा में कशीदगी के पेशे नज़र तमाम तालीमी इदारों को बंद रखा गया है।

हफ़्ता के रोज़ बडोगा में दो अफ़राद पर हमला किया गया था जिस में से एक को गोली मारकर और दूसरे को बदला लेने की नीयत से हलाक किया गया। आसाम में गुज़श्ता कई माह से तशद्दुद का सिलसिला जारी है जहां मुसलमानों को बंगला देशी कह कर निशाना बनाया जा रहा है।

उन की इमलाक (Property) को जला दिया गया और मुतअद्दिद नौजवानों, औरतों और बच्चों को क़त्ल कर दिया गया। दूसरी तरफ़ पनाह गज़ीन कैम्पों की हालत भी दगरगों है जहां बुनियादी सहूलतों का भी फ़ुक़दान (कमी) है।

TOPPOPULARRECENT