Saturday , October 21 2017
Home / India / गद्दारो का कोई मज़हब नहीं होता: पाकिस्तानी अदाकारा मीरा

गद्दारो का कोई मज़हब नहीं होता: पाकिस्तानी अदाकारा मीरा

मथुरा 11 फबररी (पी टी आई) गदारो को फांसी दी जानी चाहीए इन का किसी मज़हब से कोई ताल्लुक़ नहीं होता। अहम पाकिस्तानी अदाकारा मीरा ने पार्लीमैंट हमले के मुल्ज़िम अफ़ज़ल गुरु के बारे में तबसरा करते हुए कहा कि बगै़र लिहाज़ मुल्क और मज़हब ग़द्दा

मथुरा 11 फबररी (पी टी आई) गदारो को फांसी दी जानी चाहीए इन का किसी मज़हब से कोई ताल्लुक़ नहीं होता। अहम पाकिस्तानी अदाकारा मीरा ने पार्लीमैंट हमले के मुल्ज़िम अफ़ज़ल गुरु के बारे में तबसरा करते हुए कहा कि बगै़र लिहाज़ मुल्क और मज़हब ग़द्दार के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जानी चाहीए।

अगर इस ने कोई जुर्म किया हो तो उसे सज़ा मिलना चाहीए. कोई भी मज़हब नफ़रत फैलाने की तालीम नहीं देता, अगर कोई ऐसा करने की कोशिश करता है तो उसे सज़ा दी जानी चाहीए. पाकिस्तानी अदाकारा कई पाकिस्तानी और बॉलीवुड फिल्मों में काम कर चुकी हैं।

वो कल संवत् जश्न प्रोग्राम में शिरकत के लिए यहां आई थी जिस का इनइक़ाद एक समाजी तंज़ीम ने किया है।मीरा ने कहा कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान दोनों ममालिक की फ़िल्मी सनअत दोनों मुल्कों के दरमियान हाइल ख़लीज दूर करने में बहुत बड़ा हिस्सा है।

उन्होंने कहा कि दोनों मुल्कों की हुकूमतों को चाहिए कि वो नरम पालिसी और क़वाइद इख़तियार करें बेहतर ताल्लुक़ात के लिए इन में वीज़ा क़वानीन की नरमी शामिल होना चाहीए। उन्होंने बॉलीवुड प्रोडयूसर महेश भट्ट फ़िल्म नज़र और हाल ही में एक फ़ीचर फ़िल्म और डाक्योमनटरी फ़िल्म में काम किया है।

TOPPOPULARRECENT