Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / गर्मा की लहर की पेश क़यासी तेलंगाना पोर्टल का आग़ाज़

गर्मा की लहर की पेश क़यासी तेलंगाना पोर्टल का आग़ाज़

हैदराबाद 19 अप्रैल: हुकूमत तेलंगाना ने गर्मी की लहर की पेश क़यासियों और किसी हंगामी-ओ-नागहानी सूरते हाल से निमटने के लिए मुताल्लिक़ा मुक़ामात पर दस्तयाब ज़रूरी वसाइल से मुताल्लिक़ मालूमात पर मबनी एक वैब पोर्टल का आग़ाज़ कीया।

तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने इस वेबसाइट की रूनुमाई के बाद कहा कि मौसम की वक़तन फ़वक़तन तबदीलीयों के बारे में सही तफ़सीलात और हक़ीक़ी मालूमात हासिल करने के लिए रियासत के तक़रीबन 885 मुक़ामात पर संसरस निसब किए गए हैं। उन्होंने कहा कि इन तफ़सीलात का तजज़िया किया जाएगा और ये नतीजा निकाला जाएगा कि आया गर्मी की तेज़ लहर जैसी सूरते हाल मुतवक़्क़े है। एसा होने की सूरत में अवाम को एसएमएस के ज़रीये ख़बरदार किया जाएगा। इस पोर्टल पर रियासत तेलंगाना में दर्जा हरारत के तारीख़ी रुजहानात और दुसरे मुताल्लिक़ा आदाद-ओ-तफ़सीलात पेश की जाएगी।

मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि महकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत को हिदायत की गई है कि तमाम सरकारी दवाख़ानों और इबतेदाई तिब्बी मराकिज़ में ओआरएस और आईवी फ़लोईडस का ख़ातिर-ख़्वाह ज़ख़ीरा रखा जाये ताके सन स्ट्रोकस( लू लगने) से मुतास्सिरा मरीज़ों की बेहतर तिब्बी देख-भाल और ईलाज को यक़ीनी बनाया जा सके।

रियासती हुकूमत ने एक सरकारी बयान में कहा था कि गर्मी की लहर के नतीजे 66 लोग फ़ौत हुए हैं। बादअज़ां एक सीनीयर सरकारी ओहदेदार ने लू लगने से फ़ौत होने वालों की तादाद 35 बताई थी। मुतवफ़्फ़ियों की तादाद में फ़र्क़ के बारे में एक सवाल पर महमूद अली ने जवाब दिया कि हुकूमत असल तादाद की तन्क़ीह-ओ-तौसीक़ में मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT