Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / गर्मा के दौरान अवाम को बिला रुकावट बर्क़ी सरबराही: जगदीश रेड्डी

गर्मा के दौरान अवाम को बिला रुकावट बर्क़ी सरबराही: जगदीश रेड्डी

हैदराबाद 20 अप्रैल: रियासत तेलंगाना में 24 घंटे बर्क़ी की मयारी-ओ-बेहतर सरबराही के लिए कोई मुश्किलात दरपेश नहीं हैं और 9 हज़ार मैगावाट बर्क़ी की तलब की तकमील करते हुए बर्क़ी की बेहतर सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए हुकूमत तेलंगाना तैयार है। मौसिम-ए-गर्मा की शिद्दत से बर्क़ी मांग-ओ-बर्क़ी के इस्तेमाल में इज़ाफे के बावजूद बेहतर बर्क़ी सरबराही के लिए तमाम-तर इक़दामात किए गए हैं जैसा कि चुनाव में टीआरएस ने बर्क़ी सरबराही के मुआमले में अवाम को यकीन दिया था। इसी मुनासबत से चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की तरफ से 24 घंटे बर्क़ी की बेहतर सरबराही के लिए ख़ुसूसी हिदायात को पेश-ए-नज़र रखते हुए एक जामा हिक्मत-ए-अमली के ज़रीये 24 घंटे बर्क़ी सरबराह करने के इक़दामात किए गए हैं।

मिनट कम्पाऊंड में वाक़्ये टीएसएस पीडीसीएल ऑफ़िस में बर्क़ी सरबराही की सूरते हाल का ओहदेदारान बर्क़ी के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में जायज़ा लेने के बाद वज़ीर-ए-तवानाई जगदीश रेड्डी ने मज़कूरा इन्किशाफ़ किया। इस जायज़ा मीटिंग में तेलंगाना स्टेट ट्रांस्को सदर नशीन-ओ‍-मैनेजिंग डायरेक्टर प्रभाकर राव‌ और रघोमा रेड्डी सीएमडी टीएस एसपीडीसीएल मीर कमालुद्दीन अली ख़ान डायरेक्टर ट्रांस्को-ओ-दुसरे ओहदेदार भी मौजूद थे।

वज़ीर-ए-तवानाई ने बताया कि मौसिम-ए-गर्मा के पेशे नज़र बर्क़ी इस्तेमाल में इज़ाफे के बाइस बर्क़ी मांग और बर्क़ी सरबराही की सूरत-ए-हाल का तफ़सीली जायज़ा लिया गया। उन्होंने कहा कि घरेलू सारिफ़ीन सनअती अग़राज़ के साथ साथ कारोबारी लोगें को ज़रूरत के मुताबिक़ बर्क़ी सरबराह करने में महिकमा बर्क़ी सद फ़ीसद कामयाब हुआ है जिसकी वज़ीर मौसूफ़ ने सताइश की।

जगदीश रेड्डी ने कहा कि खास्कर शहरे हैदराबाद में बर्क़ी की सरबराही का इस मौके पर जायज़ा लिया गया जिस पर ओहदेदारों ने वाक़िफ़ करवाया कि सिर्फ बर्क़ी लाईसेंस की दरूस्तगी की ज़रूरत पड़ने पर ही बर्क़ी सरबराही मस्दूद की जा रही है और किसी ख़ललअंदाज़ी के बग़ैर शहरे हैदराबाद में बर्क़ी सरबराही के बेहतर इक़दामात किए जा रहे हैं। जगदीश रेड्डी ने कहा कि दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में ताहाल बिला रुकावट बर्क़ी की सरबराही का सिलसिला जारी है और आइन्दा दिनों में भी बेहतर बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाया गया है।

TOPPOPULARRECENT