Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / गर्म हवाओं से महफ़ूज़ रहने अवाम से अपील

गर्म हवाओं से महफ़ूज़ रहने अवाम से अपील

हैदराबाद 14 अप्रैल: रियासत तेलंगाना में हुकूमत की तरफ से सरकारी तौर पर तेज़ धूप के औक़ात में मज़दूरों से काम ना लेने की हिदायात जारी कर दी हैं। प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा माल बी आर मीणा ने ये बात बताई। उन्होंने बताया कि रियासत के तमाम अज़ला में ज़िला कलेक्टरस के अलावा महिकमा देही आबरसानी के ओहदेदारों को हिदायात जारी कर दी गई हैं कि वो धूप और तेज़ गर्म हवाओं से होने वाले नुक़्सानात से अवाम को बचाने के इक़दामात करते हुए अवाम में शऊर उजागर करें।

बी आर मीणा ने बताया कि सरकारी तौर पर गर्म हवाओं के मुताल्लिक़ इंतेबाह जारी करते हुए अवाम से भी अपील की गई है कि वो सख़्त धूप के औक़ात में घरों से ना निकलें ताके लू से बचा जा सके।उन्होंने बताया कि ताहाल तेलंगाना में 35 लोग लू लगने से फ़ौत हुए हैं। उन्होंने 66 अम्वात की इत्तेलाआत को ग़ैर दरुस्त क़रार देते हुए कहा कि उन्हें जो आदाद-ओ-शुमार सरकारी तौर पर मौसूल हुए हैं उनके मुताबिक़ अब तक सिर्फ 35 लोगें की मौत लू लगने और तेज़ गर्मी के सबब हुई है।रियासत में रामागनडम और नलगेंडा में सबसे ज़्यादा दर्जा हरारत रिकार्ड किया गया।

महकमा-ए-मौसीमीयत के मुताबिक़ आइन्दा दो दिन के दौरान गर्मी की लहर बरक़रार रहने की पेश क़यासी की गई है और गर्म हवाओं से बचने-ओ-एहतियाती तदाबीर इख़तियार करने के इंतेबाह को बरक़रार रखा गया है। अवाम तेज़ धूप से बचने के लिए पानी के इस्तेमाल में इज़ाफ़ा करें और धूप में निकलने से परहेज़ करें।

TOPPOPULARRECENT