Wednesday , August 23 2017
Home / Delhi News / गवर्नर्स की आज दो-रोज़ा कान्फ़्रेंस

गवर्नर्स की आज दो-रोज़ा कान्फ़्रेंस

नई दिल्ली: गवर्नर्स की दो-रोज़ा कान्फ़्रेंस कल शुरू हो रही है जिसकी सदारत सदर जरिया प्रण‌ब मुख़‌र्जी करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी भी कान्फ़्रेंस में शरीक होंगे जहां इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी लायेहा-ए-अमल और रोज़गार के मौक़े पर तवज्जे मर्कूज़ की जाएगी 23 रियासतों के गवर्नर्स और मर्कज़ी ज़ेर-ए‍-इंतेज़ाम इलाक़ों के दो लेफ्टेनेंट गवर्नर्स इस कान्फ़्रेंस में शिरकत करेंगे।

सदर जम्हुरिया के सेक्रिट्रेट ने एक बयान में ये बात बताई। इस कान्फ़्रेस में सिक्योरिटी बिलख़ुसूस दाख़िली और ख़ारिजी पर तवज्जे दी जाएगी। इस के अलावा दहशतगर्दी और बाग़ियाना सरगर्मीयों पर तफ़सीली मबाहिस होंगे। नौजवानों को रोज़गार के मौक़े फ़राहम करने और स्कूली तालीम तर्क करने वालों को पेशावराना तर्बीयत की फ़राहमी पर भी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ होगा।

हुकूमत के मुख़्तलिफ़ प्रोग्राम्स जैसे स्वच्छ भारत अभियान,2022 तक सब के लिए मकानात और स्मार्ट स्टेज़ के अलावा आला तालीम के मेयार में बेहतरी पर भी बेहस होगी। ”मेक इन इंडिया’ प्रोग्राम को मूसिर बनाने और रोज़गार के मौक़े फ़राहम करने के अलावा ऐक्ट ईस्ट पालिसी का भी जायज़ा लिया जाएगा।

राष्ट्रपति भवन में गवर्नर्स की ये 47 वीं कान्फ़्रेंस है। नायब सदर जम्हुरिया मुहम्मद हामिद अंसारी, वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह, वज़ीर उमोर ख़ारिजा सुषमा स्वराज, वज़ीर फाईनेंस अरूण जेटली, नायब सदर नशीन नीयती आयोग अरविंद पनागर ये और नेशनल सेक्रेटरी मुशीर अजीत दोवल के अलावा दीगर विज़ारतों के आला ओहदेदार कान्फ़्रेंस में शरीक होंगे|

TOPPOPULARRECENT