Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / गवर्नर दिल्ली रवाना, वज़ीर-ए-आज़म और वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात

गवर्नर दिल्ली रवाना, वज़ीर-ए-आज़म और वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात

गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन आज नई दिल्ली रवाना होगए जहां वो दोनों रियासतों तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश से मुताल्लिक़ बाज़ उमोर के बारे में मर्कज़ को वाक़िफ़ करायेंगे। गवर्नर इमकान हैके वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मो

गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन आज नई दिल्ली रवाना होगए जहां वो दोनों रियासतों तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश से मुताल्लिक़ बाज़ उमोर के बारे में मर्कज़ को वाक़िफ़ करायेंगे। गवर्नर इमकान हैके वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात करेंगे। वो ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन को आइन्दा बलदी चुनाव से क़बल तीन हिस्सों में तक़सीम करने रियासती हुकूमत की तजवीज़ के बारे में भी मर्कज़ को वाक़िफ़ करायेंगे।

इस के अलावा इंटरमीडीएट इमतेहानात पर आंध्र और तेलंगाना के माबैन जारी तनाज़ा और आंध्र प्रदेश के नए दारुल हुकूमत के अलावा दुसरे मौज़ूआत पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। वाज़िह रहे के ई एस एल नरसिम्हन तेलंगाना और आंध्र प्रदेश दोनों रियासतों के गवर्नर हैं और जी एच एमसी हुदूद में जो दोनों रियासतों का मुशतर्का दारुल हुकूमत है, ला ऐंड आर्डर के लिए उन्हें ख़ुसूसी इख़्तयारात हासिल हैं।

TOPPOPULARRECENT