Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / गवर्नर से एडवोकेट जनरल की मुलाक़ात

गवर्नर से एडवोकेट जनरल की मुलाक़ात

हैदराबाद 04 फरवरी: रियास्ती एडवोकेट जनरल सुदर्शन रेड्डी ने आज रियास्ती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की। राज भवन के क़रीबी ज़राए ने बताया कि रियास्ती गवर्नर ने एडवोकेट जनरल को राज भवन तलब किया था और समझा जाता है कि ई एस एल नरसि

हैदराबाद 04 फरवरी: रियास्ती एडवोकेट जनरल सुदर्शन रेड्डी ने आज रियास्ती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की। राज भवन के क़रीबी ज़राए ने बताया कि रियास्ती गवर्नर ने एडवोकेट जनरल को राज भवन तलब किया था और समझा जाता है कि ई एस एल नरसिम्हन ने रियास्ती इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के तक़र्रुत से मुताल्लिक़ फाईल पर क़ानूनी मश्वरा के लिए सुदर्शन रेड्डी से तबादला-ए-ख़्याल किया।

बताया जाता है कि रियास्ती हुकूमत ने इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स की मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत की मंज़ूरी के लिए साबिक़ में जिन नामों को रियास्ती गवर्नर ने मुस्तारिरद करके फाईल रियास्ती हुकूमत को रवाना की थी, दुबारा इन ही नामों पर मुश्तमिल फ़हरिस्त पर मबनी रियास्ती इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के तक़र्रुत से मुताल्लिक़ फाईल रियास्ती गवर्नर को रवाना की है और एक मर्तबा मुसतारिद करदा नामों को दुबारा ग़ौर करने और मंज़ूरी देने की गवर्नर से रियास्ती हुकूमत ने ख़ाहिश की है।

जिस पर समझा जाता है कि रियास्ती गवर्नर ने रियास्ती इन्फ़ार्मेशन कमिश्नर्स के तक़र्रुत से मुताल्लिक़ फाईल का जायज़ा लेते हुए क़ानूनी मश्वरा के हुसूल के लिए एडवोकेट जनरल आंध् प्रदेश को तलब करके तबादला-ए-ख़्याल किया। ज़राए के मुताबिक़ एडवोकेट जनरल सुदर्शन ने क़ानून के मुताबिक़ ही गवर्नर को मश्वरा दिया, लेकिन कोई क़तई फ़ैसला करने का मश्वरा नहीं दिया।

TOPPOPULARRECENT