Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / ग़रीबों केलिए मुतअद्दिद फ़लाही इसकीमात पर अमल आवरी

ग़रीबों केलिए मुतअद्दिद फ़लाही इसकीमात पर अमल आवरी

सुरेका कोलम । 24 नवंबर (पी टी आई) आंधरा प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज कहा कि इन की हुकूमत ग़रीबों केलिए कई फ़लाही इसकीमात शुरू की है। एक रुपया फ़ी केलो चावल की स्कीम से रियासत के तक़रीबन 2.35 करोड़ ख़ानदानों को फ़ायदा पहुं

सुरेका कोलम । 24 नवंबर (पी टी आई) आंधरा प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज कहा कि इन की हुकूमत ग़रीबों केलिए कई फ़लाही इसकीमात शुरू की है। एक रुपया फ़ी केलो चावल की स्कीम से रियासत के तक़रीबन 2.35 करोड़ ख़ानदानों को फ़ायदा पहुंचा है। इस ज़िला के वज्र अप्पू कतोरो गाॶं में मुनाक़िदा रचा बंडा प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि अंदर माँ स्कीम के तहत गुज़शता 6 साल के दौरान 52 लाख घर तामीर किए गई।

दीगर 15 लाख घर ज़र-ए-तामीर है जबकि मज़ीद 11 लाख घरों की तामीर को मंज़ूरी दी गई है। मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने वज़ाइफ़ और राशन कार्ड की तक़सीम के इलावा अपनी हुकूमत की दीगर फ़लाही असकीमात का तफ़सीली तज़किरा किया। उन्हों ने कहा कि सरकारी महिकमों में दरमयानी आदमीयों से नजात दिलाने केलिए हुकूमत की जानिब से मी सेवा स्कीम का आग़ाज़ किया गया है, जिस के तहत अवाम को जल्द मॶसर ख़िदमात फ़राहम की जा रही है। उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने 22 लाख टन धान ख़रीदी है। 2,100 करोड़ रुपय ख़ुद इमदादी ग्रुपों को फ़राहम किए गई।

रबी के मौसम के दौरान किसानों को एक लाख रुपय की हद तक बलासू दी क़र्ज़ दिए जाएंगे। मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि साहिली ज़िला सुरेका कोलम में माही गीर बिरादरी के फ़ायदा केलिए कोल्ड असटोरीज और फ़ूड प्रासेसिंग यूनिट्स क़ायम किए जाएंगे। उन्हों ने कहा कि इस ज़िला के 11 मंडलों को कहतसाली से मुतास्सिरा क़रार दिया जाई। वज़ीर इमारात-ओ-शवारा दिरमना प्रसाद राॶ, वज़ीर जंगलात-ओ-माहौलियात, ऐस वजए रामा राजू, ज़िला के अरकान मुक़न्निना और सरकारी ओहदेदारों ने इस प्रोग्राम में शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT