Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / ग़रीबों के लिए फ्लैटस, मुसलमानों को महरूमी का अंदेशा

ग़रीबों के लिए फ्लैटस, मुसलमानों को महरूमी का अंदेशा

हैदराबाद 26 अक्टूबर: तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने एक अहम चुनाव वादे की तकमील के तौर पर एलान किया हैके विजयदशमी तहवार के मौके पर रियासत के ग़रीबों के लिए दो बैड रूम्स पर फ्लैट्स की फ़राहमी स्कीम का आग़ाज़ होगा।

उनके इस एलान से रियासत के तमाम ग़रीबों को ख़ुशी ज़रूर हुई है, लेकिन इस के साथ ही मुसलमानों में ख़ुशी की बजाये ये अंदेशे भी पैदा हो रहे हैंके 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी से पहले ही इस स्कीम के आग़ाज़ की सूरत में इन (मुसलमानों) की एक काबिले लिहाज़ तादाद टी आर एस हुकूमत के इस फ़लाही प्रोग्राम के समरात से महरूम हो जाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने एलान किया हैके रियासत के दस अज़ला में आइन्दा आठ माह के दौरान ग़रीबों के लिए 60 हज़ार डबल बैड रूम्स के फ्लैटस तामीर करवाए जाऐंगे। 560 मरब्बा फिट पर मुश्तमिल एक फ़्लैट की लागत 5.04 लाख रुपये बताई गई है। चन्द्रशेखर राव‌ ने ये एलान भी किया हैके इस हाउसिंग स्कीम के तहत तेलंगाना के मुलाज़मीन को 19 फ़ीसद फ्लैटस मुख़तस किए जाऐंगे, लेकिन मुसलमानों के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का कोई तज़किरा नहीं किया।

इस सूरत में बावर किया जाता हैके ग़रीब मुसलमानों को मुम्किन हैके चार फ़ीसद हिस्से के मुताबिक़ फ्लैटस हासिल होंगे और दुसरे आठ फ़ीसद मुस्तहिक़ मुस्लमान महरूम हो सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT