Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / ग़रीब अवाम पर बर्क़ी का इज़ाफ़ी बोझ ना डालने की कोशिश

ग़रीब अवाम पर बर्क़ी का इज़ाफ़ी बोझ ना डालने की कोशिश

हैदराबाद 1 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि रियासत में ग़रीब अवाम पर बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा का माली बोझ ना पड़ने के लिए मोअस्सर इक़दामात किए जाएंगे और कहा कि बर्क़ी सब्सीडी के लिए रियास

हैदराबाद 1 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि रियासत में ग़रीब अवाम पर बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा का माली बोझ ना पड़ने के लिए मोअस्सर इक़दामात किए जाएंगे और कहा कि बर्क़ी सब्सीडी के लिए रियासती बजट में 5700 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं।

जबकि बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के मसअला पर ई आर सी (इलेक्ट्रिसिटी रेगुलेटरी कमीशन) के अहकामात पर हुकूमत अज़सरनव ग़ौर करेगी। चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी जो अपने आबाई वतन (ज़िला चित्तूर) के दौरा पर हैं।

वहां मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोग्रामों के सिलसिला में मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के मसअला पर 4 या 5 अप्रैल को हैदराबाद में एक अहम इजलास तलब किया जाएगा और इस इजलास में बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के बाइस पैदाशूदा सूरते हाल पर संजीदगी से ग़ौर किया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि फ़िलवक़्त फ़ी यूनिट बर्क़ी पैदावार के लिए 12.20 रुपये के मसारिफ़ आइद हो रहे हैं। इस के इलावा जारीया साल रियासत में नाकाफ़ी बारिश के बाइस ज़ख़ाइर आब में पानी का मुनासिब ज़ख़ीरा नहीं किया जा सका।

जिस के नतीजा में ही बर्क़ी पैदावार में ज़बरदस्त कमी वाक़े हुई है। ताहम बर्क़ी की क़िल्लत से पैदा शूदा सूरते हाल से बेहतर अंदाज़ में निमटने के लिए हुकूमत मोअस्सर और मुसबत इक़दामात ज़रूर करेगी।

TOPPOPULARRECENT